rottweilers,argentijnse dog en rottdogo's.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 13:41

Is het alweer zo lang geleden van Kim :wow: De tijd gaat snel zeg..

Mooie foto's hoor, leuke honden :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 13:42

Ja Zoë is favoriet bij Femke, toch Fem ;-)

Leuk om de hondjes weer eens te zien, Tino en Joes zijn wel veranderd zeg!
Donnie heeft nog steeds zo'n ondeugende snuit.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 13:44

ze zijn allemaal zo gaaf! :+:
maar Zoë blijft toch favoriet :+:

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 13:53

haha charaz,ja zoë is echt mijn vriendin... :+ :n

die hond heeft niets met mij en ik niets met haar,maar ja..ze is er nu eenmaal...en mijn vriend vind haar wel helemaal leuk,en zij hem..ze zoeken het samen maar uit..

dus ja,er zijn honden waar ik minder mee heb als de ander :D

en tino en joes worden ook alle 2 een dagje ouder...ze zijn vooral erg grijs geworden :(:) ,joes was zo mooi met haar gekleurde koppie vroeger..

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:24

Haha de honden kiezen hun baasje uit. Ik zou denk ik met zoveel honden niet kunnen kiezen welke favoriet is, lijkt me erg lastig.
Ik vind ze wel allemaal verschrikkelijk mooi zeg! Ik zou alleen nooit zelf een rottweiler nemen.
Tja, ik ben nooit hondloos geweest ik vind het ook heerlijk om met ze te wandelen en gek te doen.
En dan moet ik zometeen op kamers ;( Dan ga ik die gekke beestjes van me wel missen.
Een leven zonder dieren is maar niks.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:39

Leuk! Je hebt karakteristieke honden! :j

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 23:31

sunny_l0ve ,nou ik durf ook niet te zeggen van díe hond is nu mijn favoriet,want er staan 5 op gelijke voet,alleen zoë ,ja daar klikt het niet mee...zij kruipt voor mij,terwijl ik haar niets misdaan heb,maar ze vind me dood eng (ben ik ook hahaha) ,komt nooit eens gewoon lief zijn,eens lekker tutten...nee zit altijd een "vreetrede" achter als ze me eens wel aardig vind :Y) :+

maar goed,mijn vriend vind ze wel helemaal leuk,daar gaat ze wel heen,en die knuffelt haar wel... :D ,en daar doet ze wel lief tegen,of tegen visite,gaat ze ook altijd heel lief doen...alleen tegen mij niet..nou ja,kan gebeuren... :D

en ik zou echt niet zonder beestjes kunnen,dan maar illegaal een beestje op mijn kamer/huis houden... :o

Anoniem

Re: rottweilers,argentijnse dog en rottdogo's.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:55

Weer genieten dit hoor :)

Pip wordt echt al een hele dame, mooie teef wordt dat :j

Ik vind Dakkas zo gaaf, ben ik echt een beetje verliefd op <3 Dacht trouwens dat je geen dogo's meer had, maar je hebt er gelukkig nog wel een :j
Overigens ben ik meer van de Rotties dan van de dogo's al zou ook nog best eens een Dobermann willen hebben, vind ik helemaal cool.....

Dat je nog niet over Kimmie heen bent, snap ik heel goed, het is ook zo onnatuurlijk om een pup in te slapen, ik heb het gelukkig nooit hoeven doen, maar ik geloof dat ik er nooit meer overheen zou komen......

Dimo is ook meer de hond van mijn lief dan van mij, maar Igor is helemaal dol op mij, en die vindt hem een beetje eng, vrouwtje is véél liever :+:

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 15:13

ja pippes wordt al groot he??maar dat is wel een lekker tuttelwijffie..ze is zo lief :+:

en ja ik heb nog 1 dogo,is ook mijn laatste hoor,hierna nooit meer ...er komen alleen nog maar rotties hier....hoop ooit eens 6 rottweilers te hebben :j

een dobermann ,nee...man die zenuwen zo vreselijk,dat hoog/laag gejump de hele tijd en dat drukke gedoe,heb er 2 ter logee gehad,was blij,heel blij dat ze vertrokken,strik erom en weg ermee,en de vlag uithangen :D ...en ik ben zelf meer van de barokke honden,die lange neuzen is niet zo wat ik zoek in een hond :D

de honden zijn buiten zoe eigenlijk allemaal gek op mij,maar goed ik bend an ook hele dagen met hun hier,maar als ik naar buiten ga gaat het hele zooitje mee,ga ik even weg,dan liggen ze voor de deur te wachten,mijn vriend kan echt overal heen gaan,nog geen hond die zijn oor optilt...en als hij ze meeroept en ik ga niet mee,dan willen ze weer naar binnen,naar het vrouwtje,stelletje zwanen :D

ze slapen dan ook eigenlijk allemaal bij mij,tegen mij aan...lig snachts ingepakt tussen de honden :o

en kimmie...ik hoop dat dat eens gaat slijten,het doet nog zoveel zeer... |( ,krijgt gewoon geen plekje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:32

Waarom geen dogo's meer? :)

Ik val wel op die hyperactieve idioten, vind alleen soms een nadeel dat ze niet erg stabiel zijn, de ene keer heel lief en vriendelijk, en de andere keer chagrijnig.... hou wel van een stabiele hond :j Maar ik vind Dobers gewoon wel leuk :))

Lekker is dat he, al die honden bij je..... wordt een mens blij van, ik toch wel :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 17:15

geen dogo's meer vanwege bepaalde karakter eigenschappen... :)

ik heb er nu 3 gehad waarvan 1 een wereld hond was,de andere 2 hadden dusdanig karakter dat ze lange tijd buiten hebben gewoond...en dat is helemaal niet mijn bedoeling als ik honden neem :)

de dobers die bij mij gewoond hebben (alle 2 ruim 3 maanden) waren verder stabiele honden,alleen dat laag hoog gebid van die beesten krijg ik kriebels van :D ,ik wil gewoon rechtop staande honden hebben,niet dat gejojo....

nee,voor mij zelf geen dobers meer,en ook geen bouviers..ook zeer slechte ervaring mee...

en ja,hondjes zijn altijd bij mij,heerlijk,ik slaap slecht en lig snachts soms uren wakker,dan kan ik uren joes tutten,of pip tutten :+:

heerlijk is dat....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:25

Oh, oké, ik heb geen persoonlijke ervaringen met het ras, dus was even benieuwd :)

Nah, da's ook niet mijn bedoeling met honden, ik wil ze om me heen hebben, buiten en binnen, en ik neem ze ook nog (bijna) overal mee naar toe......

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 17:34

ja ,zijn hier vaak mensen die komen en dan helemaal vallen voor de argentijn,heb zelfs iemand gekend die gringo zo gaaf vond,ze wilde persee argentijn hebben...heb nog aangeboden,neem gringo een weekje in huis,je zal zien,je wil niet meer..

maar nee..er moest en zou...

binnen een paar maanden is die geplaatst,gewoon ook vanwege gedrag en karakter,en ik heb in de loop der jaren diverse dogo's aangeboden gekregen (en echt mooie honden ook ),maar allemaal vanwege karakter en gedrag...

het zijn mooie honden,maar nee, de eerst komende jaren bedank ik ervoor :D

joesje en tino zijn overigens wel weer helemaal geweldig,maar dat zijn halve dogo's en half rottweiler,en ik heb de mazzel dat hun karakter rottweiler is,in een dogolijf.... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:36

:j

Ik vind rottweilers ook leuk, vaak fijne stabiele relaxte honden :j

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 17:38

ja precies,en dat is blijkbaar wat ik heel erg prettig vind bij een hond,plus dan ook nog eens hun uiterlijk mee...tja.. :D

dat maakt dat ik echt helemaal gek ben met de rottie..

maar zou ook wel joesjes en tino's willen hebben,zijn ook super honden,net wat sportiever als een rottweiler,maar wel met het stabiele karakter van de rottweiler... :) zijn echt 2 geweldige honden :+:

maar je ging nog eens langs komen toch :D ,kan je ze ontmoeten :))

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 18:19

Eén van de redenen om geen Dogo te nemen: je krijgt er een trechtertje bij..

Afbeelding _O- _O- _O-

Yamcha, ik kan het aanbevelen hoor, weekendje Fem en de beessies. Is beeeregezellie!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 19:56

:') :') dat rood staat haar best goed eigenlijk...jee wat hebben we gelachen om die hond.... :D

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 19:59

Geweldig! Die blik van die hond er ook nog bij... arm ding weet niet wat haar overkomt.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 20:05

nee, nou,zo kijkt ze dus als ik haar aai,of zoals nu een keer vasthou....

ze is gewoon niet amused met mij.... -O- :(:)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:16

kimmie261 schreef:
:') :') dat rood staat haar best goed eigenlijk...jee wat hebben we gelachen om die hond.... :D
_O-
Pcies, het woord trechtertje heeft voortaan een heeeeel andere betekenis, er komt meteen een "twiet" achterop :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 22:15

kimmie261 schreef:
ja precies,en dat is blijkbaar wat ik heel erg prettig vind bij een hond,plus dan ook nog eens hun uiterlijk mee...tja.. :D

dat maakt dat ik echt helemaal gek ben met de rottie..

maar zou ook wel joesjes en tino's willen hebben,zijn ook super honden,net wat sportiever als een rottweiler,maar wel met het stabiele karakter van de rottweiler... :) zijn echt 2 geweldige honden :+:

maar je ging nog eens langs komen toch :D ,kan je ze ontmoeten :))

Zeker :j Ik wil ze graag ontmoeten vooral Dakkas vind ik helemaal leuk :j

:') Bregh die foto, die is echt briljant :')

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 15:47

Wat een leuke honden heb je daar zeg!
Zag alleen dat de hond op de laatste foto precies een rare plek op zijn rechterachterbil heeft?
Precies een 'rozig' aanhangel? :=

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 17:09

ja klopt,is een wratje/gezwelletje,die zou ik weg kunnen laten halen,maar ga niet voor 1 of 2 wratjes een 10 jarige hond onder narcose laten brengen...ze heeft er verder geen last van,ze groeien niet,dus laat ze maar zitten :) ;)

en yamcha,geef maar een gil hoor als je zin en tijd hebt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 17:16

Zal ik doen :D

Mag het in augustus of september, dan kan Igor mee :)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 17:25

van mij mag alles...voorlopig wonen we hier nog wel even :D