niet-molbaar hondenkussen!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: niet-molbaar hondenkussen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:32

Wij hebben een kussen inmiddels van franks pro gold en dat is nog heel zowaar. Onze witte herder is ook heel erg goed in versnipperen van alles wat textiel is. En het aanknagen van randjes, labeltjes enz.

Sayyid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:38

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 15:39

Mijn hond heeft/had ook een fatboy. inderdaad stevig maar ALS hij kapot gaat, ligt je hele huis vol met miniscule piepschuimballetjes. en dat is niet fijn :n gebruik nu 2 kussens van het zitgedeelte van een oude (ikea) bank. hier zitten hele dikke hoezen omheen. hier nog een dekbedovertrek omheen en klaar. ;) en anders inderdaad een kindermatrasje.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:40

Fatboy heb ik ook gehad, tot grote spijt natuurlijk toen ook deze kapot was :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:12

Hier ook een.

Beau is verantwoordelijk voor de dood van de Fatboy :')

Hij vond hem wel heerlijk trouwens, maar toen zat er een stukje los (geloof dat een speelgoedje bleef haken, en toen wou hij hem lostrekken, met woest geweld natuurlijk, je weet hoe dat gaat met DH's) en toen kwam er een stukkie Fatboy mee.

En toen moest ie helemaal stuk :')

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:16

Dean heeft er waarschijnlijk per ongeluk een winkelhaakje ingemaakt en toen hij zag wat er uit kwam, kon zijn lol niet op natuurlijk :roll:

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:17

http://www.ideas-4-pets.com/kudos-water ... p-701.html

Kudos hondenbedden en matrassen. Worden in de UK gebruikt in de buitenkennels van de politiehonden. Waterdicht, onverslijtbaar, als er een keer op gekotst of gepiest is kan je hem met de slang zó even afspuiten - maar helaas ook een tikkie onbetaalbaar.
Ik heb er drie, mijn honden zijn er gek op (en mijn katten ook). Enige nadeel dat ik tot nu toe heb ontdekt is dat de bordeauxrode versie niet lichtecht is (is dus een beetje verschoten). Helaas levert dursydogs ze niet meer, je moet ze echt in de UK bestellen. Maar dat is geen probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:18

XoNo schreef:
Dean heeft er waarschijnlijk per ongeluk een winkelhaakje ingemaakt en toen hij zag wat er uit kwam, kon zijn lol niet op natuurlijk :roll:

Volgens mij is dat des honds: als er een heel klein beetje stuk is, moet het gelijk helemaal gesloopt :))

@ Ibbel: daar heb ik idd ook van gehoord, maar geen ervaringen mee.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:18

Klinkt goed Ibbel, jammer dat ze maar tot 121cm gaan :\

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:20

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:25

Oh kijk :j Maarja...das wel ff 90 pounds...als meneer het wel zo kapot krijgt, vind ik het een duur probeerseltje :$

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:28

Tja, dat zei ik, goedkoop zijn ze niet. Maar ik heb ze hier al jaren ondertussen, waar andere kussens het jaar meestal niet haalden.

Als jouw hond zo'n kussen echt in no-time sloopt willen ze dat vermoedelijk wel eens zien... Ik denk dat je wel garantie op mollen krijgt. Kudos heeft wel een reputatie hoog te houden. Anders waag je er toch eens een mailtje aan?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:39

Misschien dat ik dat inderdaad wel doe als mijn voorraad matrassen op is :P Ik moet zeggen dat zijn huidige matras nu al een week ligt en er nog maar 1 hoekje opengehaald is. :wow: *positief verrast!*

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:48

Oh zo'n Kudos kussen klinkt wel heel goed, ook voor in mijn buitenkennels ... 's ff over nadenken.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:54

O,wat een mooie kussens allemaal! <3
Die van mij slaapt in de gangkast (niet helemaal dicht hoor!) in een plastic mand met een dekbedje.
Dat dekbedje plukt hij helemaal kapot tot hij in de witte watten ligt. }:0
Ziet er niet uit en eens in de zoveel tijd gooi ik het weg en koop een nieuwe.
Tis dat ik er niet heel de tijd tegen aan hoef te kijken want het is een bron van ergernis....
Maar onze Raf is zoooooo gelukkig in zijn zooitje. :+

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 07:58

Ach, die kussens zijn zo erg nog niet, het kan altijd erger :+

Niet de beste kwaliteit, was donker en foto's zijn met een mobiel gemaakt :+
Afbeelding

Afbeelding

Zo vond ik ooit de woonkamer terug toen dean mocht proberen om in de woonkamer te blijven. Hij had het pak bodembedekking van de cavia's gevonden :\ Ik ben 3 uur bezig geweest om te stofzuigen en na 2 maanden vond ik nog steeds van die klerezooi in en om de bank!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:07

:oo :oo :oo

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-10 08:09

owww XoNo, ik weet niet of ik zou huilen of lachen in dat geval :=
Ergens is het wel hilarisch :')
Maar zo frusterend :o

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:11

:') Ik heb hem eerst in de bijkeuken gegooid. Ik moest hem ff NIET zien :n Toen ben ik gaan ruimen. Half uur later kwam mijn vriend langs met een vriendin van ons en toen heeft vriendlief de honden mee naar buiten genomen en heeft een vriendin me helpen ruimen :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:12

Ik zou zeggen: count your blessings, het hádden de kussens van je bankstel kunnen zijn :D

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:15

Nou, die gedachte had ik dus ook, wel later natuurlijk...niet op het moment dat je thuiskomt :D

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:19

Ik zit hier al met tranen in mijn ogen van het lachen, laat staan als het die van ons zou zijn geweest :D

Echt zulke dingen kan ik behoorlijk om lachen (maar goed ze moet me niet aan de meubels beginnen). Kussens vind ik ook erg jammer hoor als ze die gesloopt heeft, maar die kop die je dan zit aan te kijken daar kan geen goud tegenop :')

Vrouwtje kijk!!! kijk!! heb je dat gezien?!! buiten sneeuw, hier ook sneeuw! leuk he, kijk me eens vrolijk kwispelen, heb ik dat niet goed gedaan! mooi he!
(zie ondertussen een jonge boxer voor je staan, kont gaat alle kanten op, hele bench beweegt mee)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:20

Wow XoNo :oo wat een puinhoop maar je hond zal de dag van zijn leven hebben gehad hahahaa }>

Ben blij dat onze hond niet zo molesterend is maar ook hier elk jaar een ander kussen.
Aan piepschuim begin ik niet, heb geen zin in zo'n situ als die van XoNo.
Zo'n kussen als bv van Fatboy vindt onze hond niks aan gaat ie niet op liggen.
Als ik een zachte kussen bij de dierenwinkel haal, laat hij die de eerste tijd met rust maar op een gegeven moment begint hij de vulling plukje voor plukje eruit te trekken.

Heb er nu zo'n ronde hondenkussen met opstaand randje van de Ikea erin liggen en daar boven op een wollen deken.
Die laat hij redelijk goed met rust.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:58

joyce >;)

Ach, daarom heb ik er ook foto's van gemaakt, ik dacht...ooit wil ik er op terugkijken en erom lachen :D heb hem ook niet op zijn sodemieter gegeven, begrijpt hij geen moer van en ach...ik heb hem voor mezelf maar even opgesloten :D Was gewoon een mislukt experiment :))

Dean sloopt ook altijd de losse kussentjes die we op de bank hebben. We hadden er eerst 4, op een gegeven moment niks meer, toen hebben we 3 nieuwe gekocht (waarom 3, zou je denken? Nou...dat weet ik ook niet :+ ), maar daar is nu nog 1 van over :)) Gelukkig zijn het van die goedkope dingen van de Ikea :D

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 09:02

Xono een hond snapt het toch niet, jij komt thuis. Jij ziet ravage maar hond is er niet meer aan bezig en ligt heerlijk te slapen. Tja waar kan ik dan voor straffen??
Nee hoor ik snap best dat mensen boos worden daarop, als ik zie dat ze iets aan het doen is wat niet mag dan krijgt ze natuurlijk wel gelijk een flinke NEE of FOEI. Maar ach als ze nog zo jong zijn dan kun je nog wat sneller iets vergeven.