Wat een schatje zeg, gefeliciteerd Leuke naam ook! Ik zie er alleen geen herder in maar meer bordercollie (of kruising van beide) Een herder pup is nl veel zwaarder van bouw en heeft grotere oren en zeker geen tiporen die komen ook bij de border (collie) vandaan Het maakt het hondje er niet minder schattig op maar als jullie haar gekocht hebben als (duitse?)herder zijn jullie iig in de maling genomen Heb je beide ouders gezien ?
whahahahaha unamie sorry dat ik moet lachen maar dit is toch echt een duitse herder! inmiddels staan haar oren rechtop en kennen wij de fokker heel goed! ook hebben wij beide ouders gezien en de rest van het nest dus laat je gedachte van border collie maar varen want dat is toch echt een heel ander type hond om te zien
@missanous Je hebt gelijk hoor, op de laatste foto ziet ze er iid heel anders uit Daar zie ik toch echt wel een herder Dat ze fijn van bouw is kan ook komen omdat het een teefje is Ze heeft trouwens een superschattig koppie
haar oren zijn heel snel overeind gaan staan en daardoor heeft ze meteen een andere kop alle herders uit het nest hadden de oren hangen vandaag waren de laatste 2 weg gegaan en bij hun stonden de oren al bijna helemaal overeind
unamie
Geplaatst: 14-04-10 23:58
Bij een schotse collie is dat net andersom Die moeten juist (volgens de ras standaard) tip oren hebben en worden ze met wat vet slap gehouden zodat ze geen prikoren krijgen Eigenlijk best een gekke wereld
Karin92
Geplaatst: 19-04-10 19:08
aah,, wat een heerlijk beestje Puppie oogjes zijn nu eenmaal niet te weerstaan hea