ik vind vaak reuen mooier als teven,veel breder,mooiere koppen enz...daar hou ik juist van..ook bij paarden,heb liever mannen als vrouwen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sancha schreef:Hou er rekening mee dat teven bij elkaar ontzettend fout kan gaan. Als ze eenmaal beginnen met vechten gaat dat ook niet meer over.
Reu en teef is een veel makkelijkere combinatie.
Als je al twee teven hebt, en dat goed gaat, zou ik er of geen hond bij zetten, of een reu. Maar zeker geen derde teef. Dat is de goden verzoeken.
En het kan in het begin vast klikken, maar de kans is heel groot dat het later alsnog fout gaat.
Chiqa schreef:Ik heb voor een teef gekozen omdat ik dat apparaat wat eronder hangt niet echt hygienisch vind en ziet er ook niet bepaald fraai uit.
Dat was voor mij van belang dat ik een teef heb gekozen.

Yamcha schreef:?
Hoezo zou een reu gaan rijden? Je voedt hem toch zelf op?
Teven kunnen net zo goed gaan rijden, vooral die pittige teven, die kunnen nog knap lastig zijn

Yamcha schreef:Mening is wat anders als feit
Wat rijden betreft tegenover kinderen, maakt het geen drol uit of je een reu of een teef hebt, Hangt meer van het karakter van de hond zelf af, en nog meer van jouw opvoeding.
Maar geeft niet, heb je weer wat bijgeleerd, en kun je je ideeën bijstellen.

)
hetty007 schreef:Alllebei heeft wel wat, maar een reu kan dominater zijn dan een teef (is wel ras afhankelijk) Maar mijn voorkeur gaat naar een teef, omdat deze trouwer zijn, en bij je in de buurt blijven. Reuen willen graag op ontdekking en lopen bij je weg.
(niet dat ik zeg dat alle reuen zo trouw zijn geef gewoon een voorbeeld over een reu dat wel trouw is)