Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is toch maar een kleine inspanning om even langs te gaan bij de dierenarts?shilady schreef:Ik denk dat ze een tia heeft gehad of een hersen infarct

Laika schreef:Men wilt graag huisdieren maar het mag vooral niet teveel kosten. Weet je wat een dierenarts kost? Beter is het even af te wachten, misschien gaat het dier dan vanzelf wel dood.
Inslapen kost tenslotte ook weer geld.![]()
Het wordt werkelijk tijd dat er wetten voor gemaakt worden, zodat je dit soort mensen kan aangeven voor verwaarlozing/mishandeling van hun dieren.
Sorry, maar ik kan hier echt zo ontzettend boos en verdrietig van worden.
RoseK schreef:Deze aandoening heet Cuniculi (en dan nog wat). Het komt door een bacterie in de hersenen.
Konijnen kunnen hier wel van genezen maar dat duurt best lang, en ze houden vaak een scheef koppie.
De dierenarts zal er waarschijnlijk antibiotica en pijstiller voor meegeven. Kan je konijn nog wel zelfstandig eten? Ander zal je hem ook moeten voeren met een spuitje, oplosbaar voer kan je ook bij de dierenarts krijgen.
MerelxG_R schreef:Laika schreef:Men wilt graag huisdieren maar het mag vooral niet teveel kosten. Weet je wat een dierenarts kost? Beter is het even af te wachten, misschien gaat het dier dan vanzelf wel dood.
Inslapen kost tenslotte ook weer geld.![]()
Het wordt werkelijk tijd dat er wetten voor gemaakt worden, zodat je dit soort mensen kan aangeven voor verwaarlozing/mishandeling van hun dieren.
Sorry, maar ik kan hier echt zo ontzettend boos en verdrietig van worden.
Nog erger zelfs: inslapen kost helemaal geen geld (iig bij ons niet), dus daarvoor zou ze het niet hoeven laten ..