Wie heeft er nog meer een zwervertje in huis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 01:09

Ik niet, maar mijn moeder heeft er 1 bij het ziekenhuis vandaan gehaalt.
Het begon met een zwart katertje die was aangereden daar, helaas heeft droppie zoals mijn moeder hem noemde het niet overleeft.
als er 1 jonge kitten rondwandelt zouden er vast meer zitten en jahoor, daar vond ze nog een ander.
Een vrouwtje die Lotje is genoemt.
Lotje heeft een leeftijd van 18 mogen behalen, helaas is ze vorig jaar overleden aan een tumor.
Kwa karakter was Lotje altijd schuw zeker voor vreemde, maar bij mijn moeder was ze zo mak als een lammetje.

Lijkt me heel dankbaar om een zwervertje in huis te nemen :j

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 01:21

ik heb zwevertjes ;)
1 grijs/zwart gestreepte kater (tijgerachtig dus alleen niet rood ;))
hij is ons ooit in de vrieskou aan komen mauwen, hem nog nooit gezien en hem mee naar binnen genomen, viel over het eten heen en hebben iedereen in de buurt gevraagt en rondgebelt... na weken nog geen eigenaar hem gehouden. Dier was vroeger een echtere buitenkat in de zomer vooral.. maar ze was eigenlijk altijd in de straat.. toen we gingen verhuizen van de flat naar een huis wou ze eigenlijk bijna niet meer naar buiten, is ons toen we hier 2 weken zaten uitgekomen en wij dus in paniek (ivm bang dat ze naar oude huis liep) maar ze stond 10 min later doodleuk te mauwen voor de deur ;) dus hoe ze ooit weg gekomen is is me een raadsel, denk dat ze gedumt is.

Dan 2 zwarte een denk ik broertje en zusje, vond ze op de drukke weg om 9 uur in de morgen, hoor hoog gemiauw en ik kijk en zie een piepklein dichtgeplakt doosje op de weg liggen, de beestjes (zoon 4 a 6 weken oud) konden niet eens erin liggen, tegen elkaar aangepropt zaten ze in dat doosje op overreden te worden! kater iets te laat laten helpen en nestje van 3 gekregen, 1 is naar beste vriend gegaan, 1 naar goede vriend van hem (helaas uitgekomen en hoogswaarschijnlijk dood) en de ander is lekker bij ons ;) 2 dames en 2 jeweetwel katers hihi, 3 zwervertjes en de dochter van 2 zwervers :D

daarvoor ook nog een tijgerkat gehad die heel schuw was naar mensen maar ons uitkoos in de kelder bij mn opa en oma toen dr tijd. Hij is al een paar jaar dood.

PS heb ook zwervertje gehad (jong mereltje) :)

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:21

Mijn moederkat is ook een zwervertje, ze is nu een beetje tammer en we kunnen der aaien (na 2 jaar werken).
Plots was ze drachtig en heeft ze een nestje met 3 kittens afgeworpen.
2 ervan hebben we nog, eentje is er weg..
De (nu inmiddels al bijna 1 jarige-)kleintjes zitten zowel binnen als buiten
zo'n doetjes :+:
x

Toess

Re: Wie heeft er nog meer een zwervertje in huis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 09:43

Zo wat een zwervertjes overal :D

De mijne begint nu wel al mee te doen aan de ondeugden van mijn andere katten! Ze blijven normaal wel een beetje bij elkaar uit de buurt maar als de mijne stiekem naar boven vliegen (verboden terrein voor de katten!) dan weet ze niet hoe snel ze achter ze aan moet gaan haha en blij dat ze is als ik haar kom halen.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 09:49

Hier ook een aanloopster.
Bijna 3 jarige poes....woont nu bijna 2 jaar hier.
Na de geboorte van haar kitten (oeps ;) )....hebben we haar laten steriliseren.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 10:46

wij hebben 4 zwerfpoezen in huis

1 helemaal zwart
2 getijgerde
1 lapjes poes