Lieve Igor, mooie man

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 11:34

Ik hoor maar weinig dat mensen zich zo verdiepen in hun hond. Echt super, hij zal een superleven bij jou krijgen!

rainbow8

Re: Lieve Igor, mooie man

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 11:41

Yamcha:
Heb je Igor al opgehaald?? Ik zat net met tranen in mijn ogen je OP te lezen. Als hij er nog niet is, wordt het tijd dat hij naar huis komt............

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 11:45

Wat een mooi verhaal heb je gemaakt! Als Igor het nou niet goed krijgt zeg. Heb je al een foto van hem?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 11:51

Mooi omschreven waarom je toch voor Igor gaat, ondanks dat de omstandigheden (en dan bedoel ik die waarover je in een ander topic schreef, we zullen ze maar even de randvoorwaarden noemen ;) ) niet optimaal waren.

Igor gaat het zeker weten helemaal naar zijn zin krijgen bij jullie. Ben zeer benieuwd naar de geschreven belevenissen van Jut en Jul.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 11:56

Je hebt het werkelijk schitterend geschreven, maar nog mooier vind ik hoe jij met je hond omgaat en naar je hond kijkt. Diep respect!

Ik hoop dat Igor bij jou de plek vind waarna hij al zo lang zoekt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:16

Ik ben aan het overleggen met iedereen om Igor zijn verhuizing te plannen.

Mijn lief noemde gister een punt, waar wij idd wel rekening mee moeten houden: de vakantie. Ik kan met de auto die we nu hebben geen 2 herders meenemen op vakantie, bovendien is de grote vraag of Igor dat wel snapt, en ik denk eigenlijk van niet. Een Herder en een Chihuahua zullen wel lukken, maar 2 herders niet. Er moet dus een andere auto komen sowieso.

Nu hebben we dus 2 opties: ofwel we laten hem nog even daar, gaan op vakantie en halen hem daarna op. Of we annuleren de vakantie, besteden het geld aan een andere auto en halen hem op. Dat hij komt is geen vraag, hij is veel te leuk.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:23

Wanneer ga je op vakantie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:28

Voor het hoogseizoen, denk in mei ofzo.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:47

En wanneer komt je nieuwe man aan? Als dat bijv. volgende week is, zou je er voor kunnen kiezen hem wel mee te nemen. Hij kent jullie dan een klein beetje, en wellicht zou het kunnen bijdragen in wederzijds vertrouwen.
Mocht je hier je twijfels bijhebben gezien zijn verleden, zou je je vakantie wellicht kunnen verplaatsen naar het naseizoen. Dan hoef je hem niet te cancellen maar verplaats je hem, en kan Igor toch mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:51

Is ook nog een idee idd.

Pfff ik weet het echt niet.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 14:18

Probeer de dingen even op een rijtje te zetten:
1. Wanneer komt Igor?
2. Wanneer wilde je precies op vakantie, dus hoelang is Igor dan al bij jullie?
3. Kun je inschatten of hij dan al klaar is om op vakantie te gaan?
4. Zo ja: huur anders voor een week een auto, anders moet je zo snel een nieuwe kopen.
5. Zo nee: verzet je vakantie.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:48

Ik ben het met Majo eens........ Ze heeft hele goede punten......

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:01

Yamcha schreef:
Igor komt binnenkort :j

Dat schrijven, dat hebben mensen al eens eerder gezegd, maar ik durf niet goed. Ben bang dat het toch niet goed genoeg is, bovendien gaan mijn schrijfsels altijd over huis- tuin- en keukenzaken :)

Schrijven over hondenzaken gaat je anders ook behoorlijk goed af hoor. ;) Je verhaal raakt me, en doet me denken aan mijn blinde Zeusje. Die kon zich overigens prima oprollen in de auto, dacht ook dat ik voor hem aan een grotere moest, maar dat bleek reuze mee te vallen (als 'ie zich niet door het hondennetje heen wurmde :D).
Qua vakantie heb ik op zich nog wel de tip: als die binnenkort komt, stel de komst van Igor dan nog eventjes uit. Lijkt me juist voor hem heel belangrijk eerst even rust-regelmaat-vaste plek-vaste mensen te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:43

Dacht ik ook, heb vanmiddag overleg met de mevrouw van de opvang gehad, en ik ga idd eerst op vakantie :j

Jouw Zeus..... dat verhaal raakte me diep, wat een wonderhond was dat.