Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sjaap schreef:Dat is hetzelfde als bijvoorbeeld je oppaskindje naar de dokter sleuren omdat je denkt dat ie wel eens iets zou kunnen hebben. Tja...
Natuurlijk wil ik niet dat dat beest pijn heeft, maar mijn vraag hier was of er zoiets als chronische krolsheid bestaat, want alle symptomen wijzen erop. Ik hoef geen "onmenselijk" of ander oordeel naar mijn hoofd. Als ik daar om vraag ben je de eerste die het hoort goed ?
xxMACYYY schreef:Ik heb ook een vreselijk goed hart voor dieren. Meer dan voor mensen. Maar als de eigenaar iets niet wilt dat er mijn zijn beestje gebeurd dan moet je dat helaas accepteren.
Sjaap schreef:@daantje: Deze dame is na haar nestje tijd lang heeeel mager geweest en nu eindelijk een beetje op gewicht. Gelukkig eet en drinkt ze goed. Maar het kan dus, dat een poes vrijwel chronisch krols is.. ?
@xxmacyyy: Lijkt mij persoonlijk juist niet dat het haar dan dwars zit. Het is klagelijk miauw terwijl ze verder vrolijk en leuk bezig is. Ik ken het van de katten van mijn ouders, dat als er iets mis is, ze een duidelijke verandering in gedrag laten zien. Is bij haar niet het geval...
) Citaat:Als het kind gevallen is en blijftjanken dan kan er inderdaad wel eens wat mis zijn en dan zou ik inderdaad naar de dokter gaan

Mijn excuses

Sjaap schreef:Citaat:Als het kind gevallen is en blijftjanken dan kan er inderdaad wel eens wat mis zijn en dan zou ik inderdaad naar de dokter gaan
@x_mar
Ja vergelijk jij even lekker appels met peren. Ik geloof niet dat ik ergens vermeld heb dat mijn kat gevallen is, nietwaar?
Bovendien vind ik de manier waarop jij hier je mening probeert door te drukken erg hinderlijk. Dat jij wel met het beest naar de dierenarts zou rennen is je goed recht, moet je zeker doen als jou dat goed lijkt, maar dat je mij durft te veroordelen tot onmenselijk vind ik, als we dan toch gaan oordelen, op mijn beurt weer getuigen van een bekrompen manier van denken.
Ik heb inmiddels al aangegeven dat ik een telefoontje met de eigenaresse zal plegen, maar ik vrees voor weinig respons helaas.
Alle anderen, bedankt voor de reactie. Ik ga het zeker aankaarten, maar wanneer hier niet op gereageerd wordt heb ik me te houden aan de wensen van de eigenaresse, helaas.