Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joycebunny schreef:Helemaal mee eens
Als ik een paard dat op een dure pensionstal staat met solarium enzoverder vergelijk met een paard dat op een wei met schuilstal zonder deken staat, dan heb ik eerlijk gezegd meer medelijden met dat 'luxepaard'. Ik ken tig paarden die 'vals' zijn beginnen doen als ze naar een manege/pensionstal met onvoldoende weidegang verhuizen.
ikdoemaarwat schreef:tja liever te vaak naar een DA (tenslotte hun portomonnee) dan dat ze hier op bokt gaan posten hoe ernstig de situatie is en wat ze moeten doen (uh ja lekker slim ga dan de DA bellen!)
alsof wij vanaf een schermpje dat kunnen beoordelen.....
Caira schreef:Maar alleen al het feit dat mensen advies gaan vragen op internet wil zeggen dat ze er te weinig verstand van hebben om zelf een oordeel te vellen. Laat ze dan alsjeblieft 2x te vaak een da bellen dan 1x te weinig.
BraveSpots schreef:Vind je niet dat iedereen recht heeft op een eigen interpretatie van hun dier?
Als dagelijkse verzorger en eigenaar vind ik het mijn eigen zaak hoeveel ik mijn dier wens te vermenselijken eerlijk gezegd. Zolang het haar/hem geen schade toebrengt.