1 ouder echtpaard waarvan de man eigenlijk katten haat werd verliefd op onze lieveling(eigenlijk iedereen wel:))
Echter bewaarde hij opeens zn biefstuk voor onze kater, super lief natuurlijk MAAR dan komt hij in de nacht niet thuis (we geven hem dan eten zodat hij in de nacht lekker thuis was)
We hebben dus gewoon gezegt dat we het tegek vinden dat ze onze kat zo aardig vinden en we het ook snappen dat ze hem wat willen geven, echter of ze dat aub niet willen doen omdat de kat anders niet meer thuis komt.
Dat ze een uurtje of 2 uurtjes op bezoek kwam.
iig is in de avond voor t slapen gaan voeren ook erg goed, zodat waar ze ook is dan voor het eten in de nacht iig naar huis moet komen (en dus ook niet blijft overnachten bij buren)
iig zolang je netjes blijft en begrip toont maar vertelt dat het echt niet kan zie ik het probleem niet.
het is namelijk dat wij bv genoeg katten hebben dus een vreemde kat binnen gaat niet, maar we hebben 2 super buurtkatten (lopen ook altijd rond in de straat) en die willen het liefst altijd mee naar binnen. ALS ik geen katten had gehad mochten ze zeker komen buurten echter gaf ik ze niks te eten
(of het moest overduidelijk een vermagerd diertje zijn) iig sommige mensen snappen niet dat voeren niet kan als ze van andere zijn 
Succes ermee
Gelukkig gaat ze verhuizen
Het is niet zo dat die dagen wegblijft, maar hij zit overdag dan bij haar en komt rond etenstijd hier (hij eet dus dubbel
)