nou dit hele plan gaat niet door ik ben alweer gezwicht kwam thuis en hij had niet gegeten keek moeilijk uit z'n ogen (diep in z'n kassen) heb hem dus (uit medelijden) op de bank gelegd met allemaal dekentjes er op dan die bank maar naar de filistijnen ik denk dat zijn kussen gewoon niet lekker ligt ofzo maar ik zie het maar zo; je kan een bejaarde ook niet op een luchtbed laten slapen (dan komen ze er ook gebroken vanaf) zou dat ook voor mijn hond gelden??
Oh, die hond kan jou heerlijk in de maling nemen heb ik het idee... Onze oudste hond is ook echt al vele jaren aan het druppelen, heel onsmakelijk vind ik dit... We zijn 2 jaar geleden verhuisd en nu liggen ze samen in het achterhuis op een kussen en hebben daar hun bakken staan. Heb helemaal niet het idee dat ze het erg vinden. Overdag wordt er lekker met ze gewandeld of gefietst...
Oudste ging in de nacht altijd stiekem op de bank, maar daar hebben we nu ook geen last meer van.
onze hand kruipt s'nacht ook op de bank onze hond heeft een huid probleem en stink nogal..
Ze word behandeld maar mag gewoon niet op de bank ( nooit gemogen) maar goed madam doet het dus wel , wij leggen de krukjes s'avonds op de bak en dan kruipt ze er niet op.