Vieze vogel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 02:01

anneliesdj schreef:
En toch is het geen normaal gedrag, misschien niet direkt behoefte aan sociaal contact maar er zit wel ergens iets verkeerd.

En daarom doen allebei mijn valkparkieten het en die hebben echt nog geen dag alleen gezeten! Jij vind dit geen normaal gedrag maar blijkbaar doen dieren ook masturberen :+ :D

Vind dat konijn trouwens wel erg sneu! Is het een kerel? Dan ballen eraf en vrouw erbij (wel goed koppelen, niet zo bij elkaar mikken!)

Ts als je denkt over een tweede dan moet je dat voorzichtig doen door bv nieuwe eerst in een kooitje naast je andere te zetten en dan het liefst je nieuwe in de 'oude kooi' en je oude in het andere kooitje (territorium)

anneliesdj

Re: Vieze vogel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 02:03

Het konijn is niet van mij dus daar heb ik niets over te zeggen.

En jouw beide pietjes mogen dan nog nooit alleen hebben gezeten, ze zitten blijkbaar al wel heel lang met 2 mannen bij elkaar.
Als je twee hengsten bij elkaar zet is het ook een kwestie van tijd voor ze elkaar gaan beklimmen ;)

Macs

Re: Vieze vogel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 13:36

Je kunt parkieten niet met hengsten vergelijken.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 21:11

_O- _O- Mijn ene mannetje zat eerst met een vrouwtje zal ik je vertellen :)) En nee er is niets gebeurt!

Maar denk je niet dat als zoveel vogels dit doen, zonder het van elkaar af te kijken :+ Dit toch niet ergens natuurlijk gedrag is :+

Mag ik vragen in hoeverre jij eigenlijk bekend bent met vogelgedrag? :D

Je hebt misschien niets over het konijn te zeggen, maar ja kan het natuurlijk altijd even doorgeven :))

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 14:14

xxMACYYY schreef:
Je kunt parkieten niet met hengsten vergelijken.

Ik vergelijk het gedrag van een groeps/kuddedier, niet het dier op zich ;)