ElCamino schreef:@ iedereen: Natuurlijk weten we niet veel van honden die zich zo gedragen. En ms had hij idd niet zo op zijn donder moetenkrijgen de eerste dag maar ja, iedereen maakt fouten.
We hebben wel al 5 honden uit asiels op de zaak gehad de laatste 25 jaar en die waren ook allemaal niet echt leuk i het begin. Ze zijn echter atijd allemaal goed opgeknapt en stuk voor stuk minstens 12 geworden. Uiteindelijk allemaal toffe honden geworden en onze oude boef heeft 10 jaar bij mijn vrien in huis gewoond.
Daarom denk ik dat het wel goedkomt met hem, natuurlijk neem ik alle adviezen in me op maar ik vindt niet dat we erbovenop zitten...hij krijgt alle tijd en ruimte.
Jullie blijven vallen over de straf over de stront. Lezen jullie wel verder de updates ??? Ik vind dat hij goed opknapt in zo korte tijd.Hij heeft NIETS meer in huis gedaan.
Nifinao geeft adviezen waar ik wat mee kan!, ook HBVisser, bedankt daarvoor.
Sorry, de anderen vind ik soms wat kort door de bocht.
Woensdag wordt hij gecastreerd en gechipt.
De grote buitenkennel met nachthok is besteld, kan hij mooi daar "zijn" plekje van maken en kan hij in als het uiteindelijk met visite niet mocht gaan lukken.
@ikdoemaarwat: ik begrijp best je reacties hoor, we doen echt wel ons best voor hem
Ik hou jullie op de hoogte