Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

DarkShines schreef:Macy die van jou zijn wel lui dan. Die twee hier zijn altijd aan het popcornen en gek aan het doen. Ze maken een soort bokkesprongetjes waarbij ze heel veel zaagsel uit het hok gooien. Echt heel leuk om naar te kijken.
) kan er ook wat van hoor! Die rent als een achterlijke en dan zet ik haar in de kamer.. dan is ze stil haahhaa. DarkShines schreef:Konijnen vind ik helemaal geweldig, maar die kunnen imo echt niet op een kamer leven. Die van mij rende altijd het hele huis door (ook trap op, trap af) en dan ook nog eens door de tuin.

Elmee schreef:Mag ik even vragen hoe jij het oploste met het gekeutel van je konijn(en)? Die van mij zitten los in de tuin en de tuin ligt dus wel gelijk vol keutels. Niet zo leuk nu de zomer in aantocht is natuurlijk.
dus dat deed hij regelmatig. Dus mijn tip: zorg voor een man die elke ochtend even je tuintje aanveegt/harkt
). Dus ik zou gewoon voor een hamster gaan, ze zijn echt super leuk!
Het overdag slapen stoort mij niet, ben overdag veel weg en als ik dan 's avonds thuis kom is mijn hamster vaak al wakker.

_AB_ schreef:Ik ga ff kijken als k wat meer tijd heb, maar dank je!
Weet iemand hoe katten en cavia's samen gaan?
Wil nl binnen nu en n jaar verhuizen en dan n katje dr bij nemen...
Raimondlover schreef:_AB_ schreef:Ik ga ff kijken als k wat meer tijd heb, maar dank je!
Weet iemand hoe katten en cavia's samen gaan?
Wil nl binnen nu en n jaar verhuizen en dan n katje dr bij nemen...
Het kan wel, zorg alleen wel voor dat je je hok goed afsluit (dus geen open bak), alles moet eigenlijk zowel opzij als bovenop gaas hebben, dan is er niks aan de hand.
Ze moeten er gewoon niet bij kunnen