Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daar ging ik ook vanuit, 50 liter.
Mijn aquarium van 54 liter met 4 visjes vind ik persoonlijk al vrij vol
doen het goed in warm water
) cp112 schreef:Ik heb een bak van 55 liter ongeveer (60x60x40 oid)
Heb er 7 gupjes in, 5 neontetra's, 2 maanvisjes en een appelslakje (en 2 goudvissen...doen het goed in warm water
)
Maar dat is voor ieder verschillend natuurlijjk
Overigens, slakken heb ik ook meer dan genoeg. Zijn met de plantjes van de dierenwinkel mee gekomen. Ach ja, mijn schildpad vindt ze lekker
Pluttersput schreef:cp112 schreef:Ik heb een bak van 55 liter ongeveer (60x60x40 oid)
Heb er 7 gupjes in, 5 neontetra's, 2 maanvisjes en een appelslakje (en 2 goudvissen...doen het goed in warm water
)
Ik vind zelfs dit al vrij veelMaar dat is voor ieder verschillend natuurlijjk
Overigens, slakken heb ik ook meer dan genoeg. Zijn met de plantjes van de dierenwinkel mee gekomen. Ach ja, mijn schildpad vindt ze lekker
2 zelfs. 1 Landschildpad, en 1 waterschildpad
Allebei opvangers.
Houd er wel rekening mee dat ze oud worden, toch best veel zorg met zich meebrengen, en dat je er dus lang aan vast zit
En dat ze veul ruimte nodig hebben 
cp112 schreef:Pluttersput schreef:Jazeker2 zelfs. 1 Landschildpad, en 1 waterschildpad
Allebei opvangers.
Zitten toch niet bij de vissen in he?
Schildpadje vind ik ook leuk, misschien dat ik een keer alle vissen wegdoe en er weer 2 roodwangetjes neem, heb ik vroeger ook gehad
haha 
nijntjuh94 schreef:ja dat is zo maar een goudvis kan ook wel 80 cm worden en dat worden ze bijna nooit! omdat we ze in een klein kommetje houden.
maar er zijn ook discus visjes van 5 cm groot
dit visje is er in verschillende maten en kleuren.. zo heet zijn neef dario dario.. ook een leuk visje.. heel vaak worden deze 2 door elkaar gehaald..
het is dus een leuk gezicht