Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
renatevb schreef:ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier in België is het geloof ik voldoende om een bordje met privaat terrein en verboden toegang te zetten. Ik ben er vrij zeker van dat als je hond op eigen terrein iemand bijt, jij daar niet aansprakelijk voor bent. Ze hebben echt geen reden om op jouw terrein te komen lijkt me..
Chivance schreef:renatevb schreef:ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier in België is het geloof ik voldoende om een bordje met privaat terrein en verboden toegang te zetten. Ik ben er vrij zeker van dat als je hond op eigen terrein iemand bijt, jij daar niet aansprakelijk voor bent. Ze hebben echt geen reden om op jouw terrein te komen lijkt me..
Dat is niet zo hoor. In België ben je ook schuldig als er een indringen op jou afgesloten terrein komt waarop bordjes staat van 'betreden op einge risico'. Ik vind dit ook een k*twet, maar het is wel de realiteit!
) dat ik ongelijk heb! 
Bianca41 schreef:Chivance schreef:
ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier in België is het geloof ik voldoende om een bordje met privaat terrein en verboden toegang te zetten. Ik ben er vrij zeker van dat als je hond op eigen terrein iemand bijt, jij daar niet aansprakelijk voor bent. Ze hebben echt geen reden om op jouw terrein te komen lijkt me..
Dat is niet zo hoor. In België ben je ook schuldig als er een indringen op jou afgesloten terrein komt waarop bordjes staat van 'betreden op einge risico'. Ik vind dit ook een k*twet, maar het is wel de realiteit!
Nee hoor is niet waar.Wij hebben het aan de hand gehad.Het enige wat we hebben moeten laten zien is dat de hond ingeënt was tegen hondsdolheid.Wat op zich wel raar is, want wij wonen in een gedeelte waar dit geen verplichte enting is.
Als er bordje staan dat je je op privé eigendom bevind en ook nog een dat er honden loslopen die bijten.Dan ben je safe.
.