Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en eentje van 8 die heel druk en blij is, 2 riemen (van die uitrol riemen) en dan moet de snelle zich maar een beetje aanpassen omdat hij een lang loop bereik heeft dus heen en weer kan rennen om te snuffelen, en als mn vader hier met onze hond erook nog bij gaat wandelen (lees een hele drukke labrador van 7 die als ie een andere hondje ziet je bijna over de straat trekt) dan heeft ie het wel es druk maar het gaat best goed hoor met 3 hondjes, ze moeten alleen af en toe rekening houden met elkaar Equidea schreef:Ik ben ook wel benieuwd of de mensen met meer dan 2 honden ook een groot huis hebben? (ivm ruimte die je hebt).
Wij hebben bijvoorbeeld dan veel hondjes (3 mini's) maar wonen in een huurhuis met tuin, en denk niet dat 3 grote honden zouden passen.
Aranel schreef:Tot maandag had ik ook twee honden, de jongste van 2 is in de nacht van maandag op dinsdag overleden..
Het ging altijd super met die twee, de oudste leefde helemaal op van de kleine, en met uitlaten ging het ook altijd prima, soms een beetje in de knoop met de riemen maar eigenlijk ging het altijd goed. Ik had voor allebei van die uitrolriemen van 5 meter.
Equidea schreef:Ik ben ook wel benieuwd of de mensen met meer dan 2 honden ook een groot huis hebben? (ivm ruimte die je hebt).
Wij hebben bijvoorbeeld dan veel hondjes (3 mini's) maar wonen in een huurhuis met tuin, en denk niet dat 3 grote honden zouden passen.
,zeggen ze als ze weggaan.
, ze lopen heel lief mee (kost wat oefening hoor) .