Aranel schreef:polly2 schreef:Wat ontzettend naar. Ik vind het heel verdrietig voor je.
Toch wil ik je wat info geven. Ik zie namelijk dat het een King Charles Spaniël is...en wellicht (nu denk je daar nog niet aan waarschijnlijk) wil je over een tijdje een nieuw hondje. Met dit ras is iets aan de hand, dat wellicht de stuipen die je beschrijft heeft veroorzaakt. Stel dat je in de toekomst weer zo'n hondje wilt hebben, dan is het goed om te weten wat er in de fokkerij gebeurt, zodat je een fokker kunt uitzoeken, die gericht bezig is om problemen te voorkomen. Zodat je dit niet nog een keer hoeft mee te maken.
Let wel...ik zeg niet dat jouw hondje dood is gegaan aan de problematiek die in dit filmpje te zien is....dat kan ik niet beoordelen, ik ben er niet bij geweest en ben bovendien geen deskundige.
Maar ik vond dat ik je deze info moest geven. Zie zelf maar wat je er mee doet. Het filmpje gaat ook over andere rassen. Wellicht...als ze niks vinden over vergiftiging, kan het je dierenarts ook helpen de oorzaak te vinden.
Veel sterkte...
Hier de link naar een filmpje. Ik vond het nogal schokkend... (niet bloederig of zo), dat we als mens zo met dieren omgaan in de fokdoelen die we hebben...
http://www.hetgesprek.nl/archief/3420/
Dit was inderdaad precies wat zij ook deed.. Dat krabben in de lucht bij haar hals/oor.. Ik ga het zeker aankaarten bij de DA, bedankt..
Ik ben blij dat je er wat aan hebt. Ik vond het lastig om te posten, omdat ik niet wist of je op dergelijke informatie zat te wachten. Er zijn ook zat mensen die dergelijke dingen niet willen weten. Maar jij vat het gelukkig precies zo op, zoals ik het bedoeld heb: ter informatie om je te helpen.
Nogmaals sterkte met je verlies.