Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NessaX schreef:De politie was gekomen na het eerste ongevalletje. En ze hebben alles nagekeken van de ren en alles was in orde.
De baas heeft alles afgezet , het zag er erg goed stevig uit.
Het is niet zijn schuld dat de honden er nog zijn uitgekomen. Want hij had alles extra afgesloten en zelfs de politie had nagekeken.
Ik zou mijn honden niet laten inslapen. Maarja ieder zijn mening
Ja vind het erg dat ze meestal het ras zeggen. Je ziet nooit ergens staan dat een chihuahua iemand heeft gebeten. Terwijl dat zeker ook wel eens kan gebeuren hoe klein de hond ook is.
rockwitch schreef:Overigens ben ik zelf erg gek op Rotties, Bullies en al die honden die "gevaarlijk" zouden zijn. Bij de juiste personen zijn het geweldige honden, die ook prima in een gezin functioneren.

NessaX schreef:De politie was gekomen na het eerste ongevalletje. En ze hebben alles nagekeken van de ren en alles was in orde.
Het is niet zijn schuld dat de honden er nog zijn uitgekomen. Want hij had alles extra afgesloten en zelfs de politie had nagekeken.
Ja vind het erg dat ze meestal het ras zeggen. Je ziet nooit ergens staan dat een chihuahua iemand heeft gebeten. Terwijl dat zeker ook wel eens kan gebeuren hoe klein de hond ook is.
xx_Horsiex schreef:NessaX schreef:De politie was gekomen na het eerste ongevalletje. En ze hebben alles nagekeken van de ren en alles was in orde.
Als jouw honden 2 x een kind verwonden in zoveel tijd, en je zou ze niet laten inslapen dan schoot ik ze persoonlijk nog af. Hoeveel mensen moeten er slachtoffer worden van jouw honden voordat je maatregelen neemt? 5, 10, 15?
SecretLIN schreef:Ik vind het erg zielig voor het meisje, en ik vind het zonde dat Rottweilers hierdoor weer in een kwaad daglicht worden gesteld.
Terwijl het zulke lieve honden kunnen zijn
R.X. schreef:En zo krijgen weer de honden een slechte naam.![]()
Tuurlijk is het erg voor het meisje en de ouders, tuurlijk.
Maar geen enkele hond word uit zich zelf zo.
Of het word erin gefokt, of ze worden tijdens het leven zo gemaakt.

vancky2005 schreef:Laten we in dit topic zeker het onschuldig meisje niet vergeten die zich toevallig op dat moment op die plek bevond. Ik denk dat de echte verantwoordelijkheid ligt bij de fokker. Moest er een selectie plaatsvinden van de pups, dan zouden er in deze rassen betere pups zijn en stabielere karakters.
Spijtig genoeg wordt er nog teveel om den brode gefokt met alle gevolgen vandien. Een pup is altijd lief als je hem koopt aan 5 weken, je weet niet wat er later van karakter in zit.
. Pollewoppy schreef:Dat is niet ondenkbaar Geerke, zeker als de hond nu al zonder waarschuwingssignalen grijpt. Niks aan over gehouden?
geerke schreef:als het mijn honden zouden zijn zou ik ze na de eerste aanval al hebben laten inslapen...ik zou dit absoluut niet op mijn geweten willen hebben.
(als het tenminste wel zeker was dat het dier niet getreiterd was)
Ik ben twee jaar geleden in mijn gezicht gegrepen door een rott,en ik ben gek op honden...deed niets verkeerd,kwam iets te dichtbij met mijn gezicht...dat zinde haar niet...hap,zonder waarschuwing niets...
Ik ken de hond goed en zie haar nog regelmatig,ze geeft mij zelfs likjes in mijn gezicht,niets aan de hand...als zij het bepaald en niet andersom...
Waar ik zooo bang voor ben is dat deze hond een keer een kind pal in haar gezicht grijpt....levensgevaarlijk.
Een kind is zo kwetsbaar!