Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bizzybijtje schreef:Waarom zouden ze boos worden![]()
Ze vallen alleen aan om te proeven of te eten.
Ze worden echt niet zomaar boos![]()
Maar desondanks is het nog redelijk gevaarlijk.
Filmpje dat het misgaat is trouwens ook niet omdat de haai boos was, maar omdat ze vlees voor de kooi hadden gehangen, en als ze eten doen ze hun ogen dicht en duurt het even voordat ze terug opengaan. Maar die haai had dus zijn ogen dicht en zwom door, en kwam zo in de kooi terecht. En als een haai vastzit....
vinurr schreef:Bizzybijtje schreef:Waarom zouden ze boos worden![]()
Ze vallen alleen aan om te proeven of te eten.
Ze worden echt niet zomaar boos![]()
Maar desondanks is het nog redelijk gevaarlijk.
Filmpje dat het misgaat is trouwens ook niet omdat de haai boos was, maar omdat ze vlees voor de kooi hadden gehangen, en als ze eten doen ze hun ogen dicht en duurt het even voordat ze terug opengaan. Maar die haai had dus zijn ogen dicht en zwom door, en kwam zo in de kooi terecht. En als een haai vastzit....
waar vind ik dat filmpje?
. Mij lijkt het ook wel machtig om te zien. Heb wel wat reefsharks en vanaf een klif hamerhaaien en tigersharks gezien maar een great white is natuurlijk nog beter.HippoLogic schreef:Brrr, ik heb te veel filmpjes gezien waarbij het verkeerd afliep. Ze dachten volkomen veilig te zijn maar als dan blijkt dat de kooi toch kapot kan....
Bij "toeristen"-haaien acht ik die kans nog groter omdat ze de hele tijd op die manier lastig gevallen worden. Een wilde haai kan nog wegzwemmen... Nee, doe mij maar een dolfijn dan. Iets minder risico.