Foto's van de kat met 3 verassingen!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jodi

Re: Foto's van de kat met 3 verassingen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:36

De moederpoes is erg mooi en ziet er helemaal niet naar uit dat ze de winter buiten heeft doorgebracht zonder verzorging.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:40

Wat een leukerds zeg!!
fijn dat mama en kids nu lekker veilig en warm binnen zitten..

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:46

Wat een schatjes! Valt toch bijna niet te weerstaan. Erg goed dat jullie haar zonder twijfelen naar binnen hebben gehaald, vind ik echt super. En tja, wat voor sommige mensen vanzelfsprekend is, is bij de meeste niet zo.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:49

je kan je wel schuldig voelen omdat je niet hebt gemerkt dat ze moest jongen. Maar dat heb je ruimschoots goed gemaakt door haar in huis te nemen. Ze heeft nu een warm en liefdevol plekje vol goede verzorging bij jullie. Volgens mij wist mama-poes heel goed wie ze uitzocht om bij in huis te komen wonen. Ze is wel erg leuk hoor om te zien. Doe die straks maar eens weg als de babies groot genoeg zijn! Ze heeft al een aardige plek in je hart (en in je huis) veroverd. Heel veel plezier en geluk met mama en haar 3 verrassinkjes.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 21:56

Wat een moppies!
En wat super dat je ze in huis hebt genomen.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 22:44

aahhww wat lief :+: Mooie mama poes ja :9

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 22:55

Ah wat een schatjes :+: En wat goed dat je haar in huis hebt genomen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 22:57

ze loopt nu mauawend door t huis alles onderzoeken! zodra ik t verantwoord vind ga ik met haar naar de da, om te checken om een chip... ik vind het heel lief dat iedreen aaaal die tips stuurt maar ik pb morgen terug via de comp want kan t niet meer bijhouden op de telefoon! Ik zal haar ook even aanmelden op amivedi als gevonden huisdier... Ben benieuwd! Al wil ik dan wel van de eigenaar een geldig excuus voor de staat waarin ze verkeert...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 23:18

Zoals jij haar omschrijft kan ik me niet voorstellen dat het om een kat gaat die al een hele tijd buiten is, die zou zich niet zomaar op laten pakken en een plekje ver van mensen zoeken om te bevallen. Kan ze niet van de vorige bewoners zijn?

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 23:59

wat een snoepies, je mag een trotse adoptie moeder zijn :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 11:40

yvonnedv schreef:
Zoals jij haar omschrijft kan ik me niet voorstellen dat het om een kat gaat die al een hele tijd buiten is, die zou zich niet zomaar op laten pakken en een plekje ver van mensen zoeken om te bevallen. Kan ze niet van de vorige bewoners zijn?

maar waarom zoekt de poes dan complete vreemden uit om bij te gaan bevallen? als je zo´n goede band hebt met je kat dan gaat ze niet op zoek naar een vreemd plekje maar bevalt ze het liefst bij je op schoot en wil ze je in de buurt hebben... en als je uberhaupt om je kat geeft laat je dr toch niet achter als je gaat verhuizen?

Het zijn wel droppies hoor! En toppie dat je dr toch in huis hebt genomen, echt super!

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 11:44

Ik had je vorige topic ook gelezen. Hopelijk vind je het baasje nog van de kat maar zo te zien heeft die het prima naar zijn zin.

Meestal gaan katten opzoek naar een rustige en voor hun veilige plek om te bevallen.. Miss was dat daar wel zo? Sommige katten vinden het niet fijn als iedereen er bij is. Kat van een vriendin ging ergens in de kast zitten om te bevallen.. Kat is er toen wel uit gehaald, maar je snapt me punt denk ik wel ;)

Anyway.. Veel plezier er mee met je nieuwe koters :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:38

heb vandaag wat buurtbewoners gesproken die haar al maanden rond hebben zien zwerven (als het dezelfde is maar ze hebben haar donderdag ook gezien en herkend dus ja..)
heb haar aangemeld bij amivedi en maandag word ze op chip gecheckt. Ik hoop dus eigenlijk niet dat ik het baasje nog vind :P Hoop toch dat ze er geen meer heeft...
Als 1 van mij katten kwijt zou zijn zou ik de DB bellen, amivedi aanmelden, fotos ophangen, ALLES er aan doen om m terug te krijgen.... Nou zoals ik al zei, nergens staat ze als vermist en je kan tot begin vorig jaar terug kijken.... al was ze toen nog geeneens geboren, ze is van vorig voorjaar als t goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:40

cissy schreef:
yvonnedv schreef:

maar waarom zoekt de poes dan complete vreemden uit om bij te gaan bevallen? als je zo´n goede band hebt met je kat dan gaat ze niet op zoek naar een vreemd plekje maar bevalt ze het liefst bij je op schoot en wil ze je in de buurt hebben... en als je uberhaupt om je kat geeft laat je dr toch niet achter als je gaat verhuizen?

Het zijn wel droppies hoor! En toppie dat je dr toch in huis hebt genomen, echt super!

ze is niet van de vorige bewoner, die had geen katten. En iedereen kent elkaar daar (en de katten) 1 van de bewoners heeft een kat ("the red one") en die kent ook iedereen haha! ik ken zelf de vorige bewoonster ook trouwens :)

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 21:35

wat een super mooie moeder kat :)
en een heel mooi nestje :o

super wat je hebt gedaan !! :D

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 21:43

Super wat je gedaan hebt, godzijdank mag ze bij jou lekker bevallen en is ze veilig in huis met haar babys.

Ongelooflijk he wat mensen kunnen doen, dieren dumpen en op straat zetten.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 21:48

VivaLaVida schreef:
heb vandaag wat buurtbewoners gesproken die haar al maanden rond hebben zien zwerven (als het dezelfde is maar ze hebben haar donderdag ook gezien en herkend dus ja..)
heb haar aangemeld bij amivedi en maandag word ze op chip gecheckt. Ik hoop dus eigenlijk niet dat ik het baasje nog vind :P Hoop toch dat ze er geen meer heeft...
Als 1 van mij katten kwijt zou zijn zou ik de DB bellen, amivedi aanmelden, fotos ophangen, ALLES er aan doen om m terug te krijgen.... Nou zoals ik al zei, nergens staat ze als vermist en je kan tot begin vorig jaar terug kijken.... al was ze toen nog geeneens geboren, ze is van vorig voorjaar als t goed is.

Inderdaad, dit soort mensen is geen dier waard! Denk dat ze het bij jou vele malen beter heeft!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 15:56

Wat een plaatje van een kat, en de kittens zijn ook erg schattig. Ik hoop dat het allemaal verder voorspoedig verloopt en er geen enge dingen opduiken.
Succes ermee, en dikke pluim voor jouw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:04

Ik hoop ook heel erg dat er geen enge dingen (zoals de eigenaar :P) opduiken!! Kan wel zeggen dat ik ze dan niet zomaar teruggeef... Moet je nagaan, als die beestjes nu buiten waren blijven liggen.. met dit pleurisweer en het gaat ook weer vriezen.... moet er echt niet aan denken!! Zal binnenkort wel weer fotos maken, morgen ofzo :D We hebben de lap Gucci genoemd, en de cyperse heet nu Storm (heeft mijn vriend bedacht hehe) en de andere 2 hebben nog geen namen.... tips? :P

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:12

Dior en prada ?

SallJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 23:25

Salvador, Giorgio (om in stijl te blijven)

Of Odin (om in stijl van Storm te blijven ;) )

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 11:43

geweldig om te zien! Wat een geweldige mama hebben ze zeg...

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 11:47

ow naar zo een topic moet ik nooit kijken dan krijg ik meteen de kriebels om een kitten in huis te halen ( onze kat is 2 jaar geleden dood gebeten)
veel plezier met de kittens hoop dat je voor alle snel een huisje kan vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:01

nou de dierenambulance komt vd week om haar op chip te checken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 13:01

booster schreef:
ow naar zo een topic moet ik nooit kijken dan krijg ik meteen de kriebels om een kitten in huis te halen ( onze kat is 2 jaar geleden dood gebeten)
veel plezier met de kittens hoop dat je voor alle snel een huisje kan vinden

wat sneu!!