Haha, niet dus, dank dat jullie even mijn oogjes geopend hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Hij is wel echt big mega huge, gewoon 2 keer zo groots als die lab
. Majo schreef:Hmmz... als ik het zo lees is mijn hond dus echt een enorm watje. En is mijn beeld dus vertekend geweest, want als MIJN hond bang is voor een Dog, zijn toch ALLE honden bang??
Haha, niet dus, dank dat jullie even mijn oogjes geopend hebben
Goed dat je naar jezelf kan kijken, mijn hond is namelijk ook niet bang voor duitse doggen, wil juist spelen. Alleen dé doggen die ik tot nu toe ben tegen gekomen zijn allemaal van die bangerds, dus ik dacht eerder dat zíj juist banger zijn, verwacht je niet van zo'n hond. Majo schreef:Wat vinden jullie van deze hond?
Ik vind hem eigenlijk wel een beetje zieligWant een paar kennissen van mij hebben ook Doggen, maar bijna alle honden zijn bang voor Doggen. Of ze rennen hard weg, of ze worden aangevallen.
Ik heb zelf ook een grote stoere herder, maar als hij deze hond zou zien, zou hij echt heel hard gillend wegrennen.
Zo'n hond kan nooit echt lekker spelen...
Majo schreef:Judith_ schreef:Eeugh... nee? Typ ik dat dan? Ik vind het alleen sneu omdat veel honden bang voor hem zal zijn. Maar met andere Doggen en mensen zal hij een leuk leventje kunnen hebben! Ik zeg toch niks over inslapen? Als het dier gezond is is dat toch nergens voor nodig??Wat dan, inslapen omdat hij groot is?
en al wouden andere honden dat niet, dan wil z,n baasje dat nog wel..
Past prima. Er is inderdaad geen passende mand voor doggen, niet van 75 kilo en dan al zeker niet voor één van 111 kilo (die mijns inziens veeeel te dik is, op die manier kan ik het ook
). 

zijn van die turkse honden dacht ik, jezus wat een joekels, net een gigantische beer die naast je loopt 
weet niet of die groter was
geen meetlint ernaast gehouden, maar dat zijn niet zulke bekenden turkse honden en die zijn echt gigantisch