KG_Images schreef:Naar het asiel gaan ze sowieso niet, ik haal daar dieren vandaan (mijn honden van mijn ouders ook) en zal er dan ook nooit een achter laten. Dus dat doe ik niet. Daarnaast ik ook afgesproken dat zij zou betalen voor de kosten. Dit is niet vreselijk veel, maar betaald door haar wordt het niet, daar draaien wij voor op.
maakt niet uit waarheen je ze doet, JIJ hebt heel bewust ervoor gekozen voor de katten van een ander te zorgen. Volgens de wet moet je dat ook doen dan. En als dat niet mogelijk is MOET je aantonen alle mogelijke moeite te hebben gedaan de eigenaresse te vinden. Dan is het bellen van een mobieltje niet genoeg. Je zult ambassades moeten bellen of buitenlandse ambassades om haar te achterhalen (Egypte bijvoorbeeld heeft een visumplicht voor mensen die er langer dan 4 weken heen gaan, die moeten zich regelmatig melden).
Pas als ze spoorloos blijft en je dit kunt bewijzen, kun je de katten elders onderbrengen.
Los van het feit dat ze wellicht niet terugkomt, als ze wel terugkomt kan ze je anders voor de rechter slepen.
. Daarnaast ik ook afgesproken dat zij zou betalen voor de kosten. Dit is niet vreselijk veel, maar betaald door haar wordt het niet, daar draaien wij voor op.