We hebben een afspraak gemaakt, Dinsdag is het zover.! Het wordt bij ons thuis gedaan , zodat ze lekker bij der vertouwde huisje voorgoed zal blijfen slapen.
Wat zal het stil en saai zonder haar zijn , maja wel het beste.! Dankjewel allemaal voor jullie steun.
Jeetje, heel veel sterkte! Wij hebben onze Rottweiler ook moeten laten inslapen, die had ook Kanker, dit hebben wij helaas bij de dierenarts op hun praktijk moeten laten doen omdat ze onder narcose was.
Momenteel is mijn kleine hondje heel ziek, als ik je verhaal lees krijg ik tranen in mijn ogen omdat ik bang ben dat het bij mijn hondje ook snel kan gaan gebeuren.
Heel veel sterkte nogmaals, voor je hondje is het het beste dan heeft ze inelk geval geen pijn meer. En ze heeft een mooi en fijn leventje bij jullie gehad.
bnb
Geplaatst: 21-02-10 12:33
Het getuigd van heel veel liefde voor haar, goed zo! Ik wens je morgen heel veel kracht met elkaar en vertel haar dat het goed is, dat zij mag gaan, dat maakt het voor haar ook wat gemakkelijker. Heel veel sterkte!!!
Toushie
Geplaatst: 21-02-10 19:45
Sterkte ermee. Wij hebben ook al 2 honden gehad met kanker. 1 met 'gewone' kanker die 9 jaar is geworden. en 1 met bloedkanker die maar 3 is geworden
Ik weet hoe je je voelt, ik zou alleen persoonlijk niet mijn hond 'as' op / bij me willen dragen. maar dat is ieder zijn mening. bedenk wel dat je altijd aan die tattoo vastzit
en succes dinsdag
Mic
Geplaatst: 22-02-10 00:46
Veel sterkte dinsdag ! Ik weet helaas ook hoe je je voelt. Het zal niet meevallen, wij hebben een van onze honden een jaar geleden ook door kanker moeten laten inslapen. Wij hebben ze thuis tussen onze andere honden, in haar eigen mandje laten inslapen. Ik heb nog nooit zo'n moeilijke ochtend gehad, de dierenarts kwam om 12 uur. Voelde me ergens nog schuldig ook omdat ik het moment van dood gaan, had bepaald. We hebben ze daarna ook zelf naar het crematorium gebracht. Het achterlaten daar vond ik ook zwaar, alsof ik haar in de steek liet. We zijn nu 1 jr verder en we missen haar nog steeds. Het valt allemaal niet mee maar hoort erbij.
SheMellon
Geplaatst: 22-02-10 19:39
Allereerst.. Ook ik vind het heel erg dapper, want deze beslissing wil je gwoon niet maken. Ik heb afgelopen zomer mijn duitser vaarwel moeten zeggen. Zij bleek een tumor op haar hart te hebben die acuut was gaan bloeden. Het is verschrikkelijk om voor goed afscheid te moeten nemen van je maatje. Heel erg veel sterkte en mocht je je verhaal kwijt willen, mn pb box staat open