Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rommulus schreef:Lady1969 schreef:XXL da's 125 bij 90 als ik me niet vergis?
en daar prop je 3 boxers in????
Tjemig.......
ja daar proppen ze zichzelf al regelmatig in
waarom niet los in huis
dat gaat planten kosten (onze oudste teef heeft een planten fetisj)
gezien hier het huishouden gaat dat hem gewoon niet worden
buiten is een optie hebben ze ook heel lang gedaan
maar gezien de ontsnappings factor, klachten van buren en het sneuvelen van 4 deuren (iederekeer dezelfde deur is dat ook einde verhaal
marlinH schreef:En wat moeten jou honden nou nog meer doen om je duidelijk te maken dat ze het niet leuk vinden om alleen te blijven?
En wat is er mis gegaan met opvoeden?
Goede oplossing, met z,n 3en de hele dag in de bench proppen, top hoor!
marlinH schreef:Ninx: Als je thuis bent ga ik ervan uit dat je je hond mentale uitdaging biedt en hem lekker mee neemt naar het park om te dollen.
Dat bedoel ik, als je niet thuis bent kun je je honden dit niet bieden, en ben je ze imo eigenlijk niet waard. Van frustratie gaan ze de gekste dingen doen, maar voor het gemakt stoppen we ze dan maar in een kooi waarin ze niets kunnen. Ideaal!

rommulus schreef:als wij weg gaan hebben wij de honden overdag binnen in huis in de bench
is een xxl bench (de grootste geloof ik) en daar hebben we 3 boxers in
gemiddeld genomen zijn ze zo'n 4 dagen die we door middel van tijden van werk aan te passen zo kort mogelijk te houden
nu is dit best "gevaarlijk" om dit op bokt te plaatsen wand dat is zielig !!! 3 grote honden in zo'n klein hokkie
maar onze honden hebben daar geen problemen mee en gaan zelf's met zijn 3en met deurtje los er in liggen
we hebben nooit problemen er mee (tenzij de dames loops zijn)
waarom hebben we dan honden ???
wij hebben niet de luxe om niet te werken
en honden is onze keuze
wildwestwill schreef:Honden hebben geen besef van tijd , of je nu 10 min. weg bent of uren , ze zijn altijd blij je te zien , ik heb 2 jack russels van 10 en 12 jaar en werk fulltime. heb eens een videocamera opgesteld met longplay van 8 uur, ze zijn totaal 5 x uit hun mand opgestaan 3x om te drinken 1x om een botje te pakken ( 5 min kluiven) en 1x om naar de postbode te blaffen . de overerige 7,45 uur was het SLAPEN
marlinH schreef:wildwestwill schreef:Honden hebben geen besef van tijd , of je nu 10 min. weg bent of uren , ze zijn altijd blij je te zien , ik heb 2 jack russels van 10 en 12 jaar en werk fulltime. heb eens een videocamera opgesteld met longplay van 8 uur, ze zijn totaal 5 x uit hun mand opgestaan 3x om te drinken 1x om een botje te pakken ( 5 min kluiven) en 1x om naar de postbode te blaffen . de overerige 7,45 uur was het SLAPEN
Hier geloof ik absoluut niet in! Of mijn hond is ongelovelijk slim, maar ze heeft echt wel besef van kort of lang.
Ze reageert heel anders als wij 1 uur zijn weggeweest dan als we 3 uur zijn weggeweest. Na 3 uur weg te zijn geweest is ze veeel enthousiaster!
En idd ze ligt te slapen, wat moet ze anders doen. Ze gaat vele malen liever spelen, knuffelen of wandelen. Maarja, die mogelijkheid is er op dat moment niet, dus gaat ze maar slapen..
marlinH schreef:wildwestwill schreef:
Hier geloof ik absoluut niet in! Of mijn hond is ongelovelijk slim, maar ze heeft echt wel besef van kort of lang.
Ze reageert heel anders als wij 1 uur zijn weggeweest dan als we 3 uur zijn weggeweest. Na 3 uur weg te zijn geweest is ze veeel enthousiaster!
En idd ze ligt te slapen, wat moet ze anders doen. Ze gaat vele malen liever spelen, knuffelen of wandelen. Maarja, die mogelijkheid is er op dat moment niet, dus gaat ze maar slapen..