Bovendien zal een volwassen hond wss geen crrectie ven de moeder meer accepteren, het blijven geen puppen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Dacht dat er ook hier met een prikband werd gewerkt
.
(Quote is van iemand die bij een andere site erg positief was over de trainingsmethode en schijnbaar ook blij was dat het bij jonge puppies gewoon gebruikt kon worden)Citaat:"Me: Hi, I wanna buy this product, but i just wondering that it will work with 5 weeks puppy too? because I have 2 dogs
OfficialWeb: Yeah, It is perfect time to train them. "
Duidelijk niet in staat een hond te trainen zonder hulpmiddelen. Zijn hele programma draait om een band met stekels. Geen goeroe maar een prutser. Hoe moet je iemand geloven die zelf nog geeneens een hond kan trainen zonder hulpmiddelen? Druipt van de onkunde dit hele verhaal. Lara_Silver schreef:http://www.youtube.com/watch?v=e629Tyfs ... re=related
Wat een lachertje deze man.Duidelijk niet in staat een hond te trainen zonder hulpmiddelen. Zijn hele programma draait om een band met stekels. Geen goeroe maar een prutser. Hoe moet je iemand geloven die zelf nog geeneens een hond kan trainen zonder hulpmiddelen? Druipt van de onkunde dit hele verhaal.
? waarom mag de hond niet een beetje heen en weer lopen en snuffelen tijdens het wandelen (hond stopt en gaat zitten zodra het baasje stil staat). Mensen een beetje bang maken dat ze hun hond mishandelen om ze vervolgens een veel minder vriendelijk werktuig aan te smeren
. Dus alles wat ze niet bevalt komt er gewoon niet te staan
, maar vanaf dat moment vond ik hem echt gestoord
. liedje89 schreef:Lara_Silver schreef:http://www.youtube.com/watch?v=e629Tyfs ... re=related
Wat een lachertje deze man.Duidelijk niet in staat een hond te trainen zonder hulpmiddelen. Zijn hele programma draait om een band met stekels. Geen goeroe maar een prutser. Hoe moet je iemand geloven die zelf nog geeneens een hond kan trainen zonder hulpmiddelen? Druipt van de onkunde dit hele verhaal.
Dat filmpje vond ik ook walgelijk. Hoezo kan je je hond niet leren om niet te trekken aan een gewone halsband? waarom mag de hond niet een beetje heen en weer lopen en snuffelen tijdens het wandelen (hond stopt en gaat zitten zodra het baasje stil staat). Mensen een beetje bang maken dat ze hun hond mishandelen om ze vervolgens een veel minder vriendelijk werktuig aan te smeren
![]()
Ik weet trouwens ook wel waarom er niets negatiefs bij het filmpje stond toen ik prbeerde te reageren kwam er te staan dat mijn reactie nog niet was goedgekeurd. Dus alles wat ze niet bevalt komt er gewoon niet te staan
![]()
Wat een engerd, wat ik me nog het meest herinner van die tv trainers was dat die ceasar milan eens beweerde dat het hondje een aggressieve aanleg had omdat hij met 8 weken in zijn vingers beet toen hij hem bij de nek pakte en door elkaar schudde. Want dat was in de honden wereld heel normaal; misschien was hij vergeten om erbij te zeggen dat het normaal gedrag was ten opzichte van konijnen, maar vanaf dat moment vond ik hem echt gestoord
.
Lara_Silver schreef:liedje89 schreef:
Ik weet trouwens ook wel waarom er niets negatiefs bij het filmpje stond toen ik prbeerde te reageren kwam er te staan dat mijn reactie nog niet was goedgekeurd. Dus alles wat ze niet bevalt komt er gewoon niet te staan
.
Ja gewoon een smerige bedoeling hoor. Logisch willen ze niet dat er negatief commentaar bij komt. Denk dat de verhoudingen positieve - negatieve reacties voor hun namelijk zeer teleurstellend zullen zijn.
liedje89 schreef:Zal me ook benieuwen of hij erbij komt te staan. Er stond iets bij van iemand die met een gewone prikband had getraind die zij dat ze nu verwachte datze met die van don sulivan wel resultaat zou boeken. Zijn die mensen nuecht zo dom of zou Don wat SA's op youtube hebben
Lara_Silver schreef:liedje89 schreef:Zal me ook benieuwen of hij erbij komt te staan. Er stond iets bij van iemand die met een gewone prikband had getraind die zij dat ze nu verwachte datze met die van don sulivan wel resultaat zou boeken. Zijn die mensen nuecht zo dom of zou Don wat SA's op youtube hebben
Dat zou me absoluut niks verbazen.
Iemand met als profielbeschrijving "Wie ben ik: I am a psychotherapist for animals. My career spans most of my life after a near miss shooting - taking me in a different direction. I spend my days analyzing unanalyzed animals. " en bij hobbies "Studying animal behavior"
Dat zegt ook wel wat over het type mensen, als je diergedrag bestudeert en dan nog met zo'n reactie komt..