Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
colunder schreef:Zijn het geen maden van die zwarte vliegen?
Ik heb dat wel eens gezien bij iemand onder een mat.
Er liepen toen ook veel van de grote zwarte vliegen die heel sloom door de keuken liepen(ik heb ze niet zien vliegen).
Er lagen ook lege coconnetjes bij(ook roodbruin).
Het was niet al te fris bij deze meneer in huis(veel etensresten op de grond en in de mat getrapt)

, dit is zaza dus Cayenne schreef:De dieren op de foto van de TS zijn wel degelijk kakkerlakken hoor.
Niet alle kakkerlak soorten hebben vleugels.

Anya schreef:Gezien de maat zou je ook kunnen denken aan larven van de tapijtkever. Die komen redelijk vaak voor, zijn vrij vraatzuchtig (papier, kleding, vloerbedekking, pluche dieren e.d.)
zitake schreef:Cayenne schreef:De dieren op de foto van de TS zijn wel degelijk kakkerlakken hoor.
Niet alle kakkerlak soorten hebben vleugels.
volgens mij wel altijd vleugels, maar ze kunnen wel klein zijn, waardoor ze niet over de rug liggen. (dacht ik)

Citaat:Cockroach nymphs are generally similar to the adults, except for undeveloped wings and genitalia. Development is generally slow, and may take anything from a few months to over a year. The adults are also long-lived, and have been recorded as surviving for four years in the laboratory.[13]
Anya schreef:maar ze zegt dat het erop lijkt, maar geen pootjes heeft bijvoorbeeld. Dan moeten het larven zijn (die hebben hoe dan ook geen vleugels).
Het kunnen de nymfen zijn van de kakkerlak, maar ik kan geen adequaat plaatje vinden daarvan.