wat leuk om te lezen allemaal.
Als de hond een poosje alleen is geweest, vraag ik haar weleens of ze ook stout is geweest. Als ze niet stout geweest is komt ze op schoot en krijg ik een lik in mijn gezicht. Als ze wel stout geweest is, draait ze haar kop weg en zucht een keer

Ikkan niet altijd ontdekken wat ze gedaan heeft

Apporteren, wel ophalen en ik maar roepen dat ze goed is. Laat ze het halverwege vallen en komt dan bij me

Kan ik alsnog het gaan ophalen. Als ik eten heb, 1 poot op mijn voet of been leggen en dan me aankijken met zo'n blik van Pleeeeeaaassseeeeeee, heb de hele dag nog niks gehad
Ze herkent ook namen

Ze is eigenlijk van mijn ouders en woont daar ook. Maar mijn moeder verteld dan altijd dat ik kom

En dan gaat ze alvast liggen wachten voor het raam, kan ze gerust de hele dag volhouden.
Blaffen mag natuurlijk ook niet, dus als ik FOEI zeg, komt er vaak nog 1 heel zacht blafje achteraan

Verder luistert ze eigenlijk heel goed, met uitlaten wacht ze als ik zeg dat ze moet wachten en is ze wel lief naar andere honden. Op katten jagen doet ze ook niet meer, nu mijn ouders een kat in huis hebben en ze door heeft hoe eng die beesten eigenlijk zijn

Eigenlijk is het een hele stoeren hond hoor

Maar ze heeft zo'n vreselijk klein hartje. Luid grommen naar andere honden, maar ondertussen veilig achter de baas zijn benen gaan staan