Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cheytjuh schreef:Nou de teef van mij doet het geregeld..
Wonen op een boerderij met zon 30 katten en madam vreet alle poep op die ze maar kan vinden..Het is een Duitse herder van nu 4 jaar
pffff, iemand een idee waarom een hond dit doet ? Naar mijn idee is het niet echt af te leren......helaas..... (heerlijk zo'n stinkende snufferd in je gezicht)
Tja, ik laat ze nooit likken en bij ons zijn ze niet binnen, dus maak me er niet zo druk om. 
), die graag de poep van onze katten opeet. Ze flikt het een paar keer per week. Ze doet het al zeker vanaf haar 8e jaar, of ze dat eerder deed, weet ik niet. Ik heb ze nog maar twee jaar, vandaar. Ze laat af en toe een stukje slingeren in huis, zo is ze door de mand gevallen. Ik heb al gedacht aan een voedingsstoftekort, maar ze krijgt eigenlijk Denkadogvoer, waarvan bekend is dat dat van goede kwaliteit is... Volgende keer bij de dierenarts zal ik misschien toch eens vragen om bloed te laten trekken, je weet nooit. Ze heeft ook al eens een hondendrol opgegeten toen we op wandel waren, maar we hebben geen andere hond, dus ik weet niet zeker of ze daar vaak van zou eten of niet.