Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik straf hem hier trouwens ook niet voor want het is gewoon een oud mannetje., maar nog oo ze lief. 
3timesmom schreef:Ik wist niet dat cushing ook bij honden voor kwam, weer iets bijgeleerd. Onze dalmatiër van 12 kan ook s'nachts z'n plas niet meer op houden hij wordt ook incontinent. Erg vervelend. Welke medicijnen heb je hiervoor gekregen Noekje. Onze DA zegt dat dit gewoon door ouderdom komt en er niet zo veel aan te doen is.Ik straf hem hier trouwens ook niet voor want het is gewoon een oud mannetje., maar nog oo ze lief.
!
) en toen ben ik met hem naar de DA gegaan.
. Madeliefjes schreef:Als jullie even genoeg aan jullie hoofd hebben kan de hond het ook uit stress hebben gedaan? Geen idee wat er aan de hand is hoor maar dieren zijn erg gevoelig voor onze huiselijke stemmingen.
Maar niks is zo simpel als een plasje afleveren bij de da, zeker als ze het in huis doen. Kwestie van even opzuigen van de vloer(moet je geen tapijt hebben natuurlijk) en inleveren. Stickje erin sedimentje doen en dan weer verder kijken. Maar als ie het nu niet meer doet dan is er niks aan de hand.