Nougoed, da's inderdaad een goede tip, al denk ik ergens wel dat je kat de voorkeur aan je bankstel heeft
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chipieke schreef:Kattenkruid op de krabpaal sprayen (zijn ze gék van) en er bestaat een spray die je kunt gebruiken zodanig dat je kat er niet aankomt. Die spray heb ik vorig jaar in de mand van mijn hond gesprayed omdat mijn kater steeds in de mand plaste. Weet helaas niet meer welke spray het was!
)
Sinds we ons nieuwe huis helemaal mooi hebben gemaakt zit ze 's nachts daarom in een grote bench (Met kattenbak, water, speeltjes, mandje enz) Ben der de hele dag en dan lopen ze rond, dan los ik het op met een plantenspuit of harde schreeuw, tijdelijk schrikeffect waarna mevrouw gwn weer terug komt als ik het effe niet door heb
R.X. schreef:Hoe bedoel je met erg goed gelovig?
Ik snap je even niet helemaal.
Citaat:Men begint altijd maar over straffen maar kijkt niet waarom het dier het doet.
Echt belachlijk waar sommigen mee aankomen.
nouksjens schreef:Ik ken je probleem, heb precies hetzelfde met m'n oudste poes, die pakt de bank en het behang op heel veel plaatsenSinds we ons nieuwe huis helemaal mooi hebben gemaakt zit ze 's nachts daarom in een grote bench (Met kattenbak, water, speeltjes, mandje enz) Ben der de hele dag en dan lopen ze rond, dan los ik het op met een plantenspuit of harde schreeuw, tijdelijk schrikeffect waarna mevrouw gwn weer terug komt als ik het effe niet door heb
![]()
Als een van de bovenstaande tips werkt hoor ik het graag van je want tis super irritant!