Heb wel eens meegemaakt dat een grote hond een dood geboren en begraven shetlandveulen had opgegraven, das niet echt lekker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(dus of het nu wel of niet mag; boeiend!) tamaramt schreef:gewoon lekker begraven in je eigen tuin; laatste rustplekje daar heft hij toch wel verdiend na alle jaren trouwe dienst; en wat niet weet wat niet deert(dus of het nu wel of niet mag; boeiend!)
sheela schreef:Toen laatst onze poes was overleden (ingeslapen bijde DA) werd er mij gevraagd of ik de poes mee wilde nemen om thuis te begraven. Of dat ik haar daar achter wilde laten. Dat laatste heb ik dus maar gedaan. En ik was op de fiets en om dan mijn overleden kat mee te nemen in een fietstas vond ik zo oneerbiedig.
Brainless schreef:tamaramt schreef:gewoon lekker begraven in je eigen tuin; laatste rustplekje daar heft hij toch wel verdiend na alle jaren trouwe dienst; en wat niet weet wat niet deert(dus of het nu wel of niet mag; boeiend!)
Tja mijn vriendin had ook 2 katten in de tuin.... zij verhuizen........nieuwe bewoners gingen de tuin herinrichten......