Dan gaat hij heerlijk rennen en ravotten......, ook al kleeft alle sneeuw aan zijn vacht, dat vind hij dan weer niet erg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maargoed, als ze eenmaal buiten zijn lopen ze gelukkig wel goed mee. 
Chiqa schreef:Nee hoor ik trek niet aan mijn hond, dat vul jij nu in
Mijn hond loopt namelijk los, dus beetje lastig trekken.
Mijn hond is opgevoed en doet dus vrijwel precies wat ik wil, en dat is lopen in de regen wanneer ik dat wil![]()
Dat gemiep is niets voor mij.
Chiqa schreef:Nee hoor ik trek niet aan mijn hond, dat vul jij nu in
Mijn hond loopt namelijk los, dus beetje lastig trekken.
Mijn hond is opgevoed en doet dus vrijwel precies wat ik wil, en dat is lopen in de regen wanneer ik dat wil![]()
Dat gemiep is niets voor mij.

Lotus83 schreef:Die van mij wil ook niet een klein stukje lopen...
Als ik de deur met hem uit wil lopen en hij ziet dat het vies weer is dan gaat de rem er helemaal op.....
Chiqa schreef:Nou in mijn geval heeft het wel iets met de opvoeding te maken ze heeft namelijk tijden gekent dat ze precies deed waar ze zelf zin in had.
En dat is een zoiets als verleden tijd gelukkigEn mn hond voelt zich daar volgens mij prima bij.
Chiqa schreef:Een hond die je over straat moet sleuren omdat het volgen is wil imo een steek gevallen bij mijn les, mijn hond wordt op een bepaald niveau getraind (En ben nog niet klaar) en daar is volgen een belangrijke eis.
.
Goof schreef:Waarom zou een hond perse moeten volgen en willens en wetens in de regen moeten lopen als hij dat vreselijk vindt?
Citaat:Mijn hond moet niet volgen, dat doet zij geheel vrijwillig, althans tegenwoordig wel gelukkig anders had het geen hond voor mij geworden.
Ik stel namelijk nogal wat eisen aan mijn hond.
Goof schreef:Mijn vraag was dus, waarom zou een hond die een hekel heeft aan regen daar geen inbreng in mogen hebben?