Ovariumcysten bij cavia

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xCharlotte

Re: Ovariumcysten bij cavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 19:59

Neeh, Maar mijn caafje is tegen de 5.

Als je op www.degrotecavia.nl kijkt, zie je bij ziektes en dan C-D het staan. ;)

We gaan eerders naar de DA, maar deze(heb al gebeld) zei ook dat er vrij weinig aan te doen was behalvee operen, en dit was niet nodig als ze er geen last van had.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:09

Geen last van? Je caafje wordt kaal, heeft jeuk en drinkt veel. Lijkt mij toch echt wel dat ze "ergens" last van heeft. Maar zoals al eerder aangegeven door anderen, het kan net zo goed iets anders zijn.
Daarbij komt, je caafje is nu 5. Operatie uitstellen tot de symptomen erger worden, maken je caafje er niet jonger op. Je zal hoe dan ook een besluit moeten nemen. En ja, als eerste natuurlijk maar eens naar de dierenarts.

Britt20099

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 16:56

Krijg een beetje het idee dat het 'maar een cavia is dus'...
Dat idee krijg ik van jouw reacties... maar ook van die van je dierenarts...

Alsof je met een cavia niet naar die dierenarts kan, je dat beestje niet kan helpen..

Hou op met zelf dierenarts-je spelen dit gaat om een levend beestje waar jij nu voor bepaald dat hij er geen last van heeft en dat een beetje surfen op internet wel voldoende is voor hem.

Dat beestje is ziek, heeft jeuk, krabt zich kaal, drinkt veel en jij vind het niet nodig om naar een dierenarts te gaan omdat ie 'al' 5 is??

Sorry maar zo lijk je echt een baasje van niets.

*edit: spelfouten

xMarloes

Re: Ovariumcysten bij cavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:12

brit, vind dat je helemaal gelijk hebt, zo wordt namelijk echt heeeeel vaak gedacht, ach ze zouden er wel geen last van hebben, nee dat kan je niet weten als je niet is iemand die er verstand van heeft ernaar laat kijken, een dierenarts dus.