Sperma van het mannetje slaan ze op. Daar kunnen ze zichzelf dan later weer mee bevruchten. Ze heeft die jongen dus wss niet een half jaar opgehouden maar zichzelf gewoon een hele tijd later pas weer bevrucht. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sperma van het mannetje slaan ze op. Daar kunnen ze zichzelf dan later weer mee bevruchten. Ze heeft die jongen dus wss niet een half jaar opgehouden maar zichzelf gewoon een hele tijd later pas weer bevrucht.
Nee grap. Het lijkt mij alleen sterk dat ze haar jongen binnen houdt als 't ware. 

Voor echte zekerheid zou je een foto van opzij moeten maken.

Echt een stuk of 50 had ik er uit 1 vrouwtje.
pubelia schreef:Bij ons gaan juist die guppen altijd dood, heb ze al in een warm water bak gehad, en in een koud water bak. Ik had juist een keer kleintjes gewild van guppie's alleen mij lukte dit nooit![]()
Ik denk overigens ook dat deze vis zwanger is.
nicci88 schreef:zo te zien krijgt die wel jongen.
Heeft ook geen zin om ze apart te zetten als ze jongen heeft gehad.
guppy's slaan sperma op en kunnen dus nog een hele tijd nadat het mannetje weg is, nog jongen krijgen.
de jongen zullen opgegeten worden door de moeder en andere vissen.
Wil je toch jongen overhouden, kun je ze eruit scheppen met een netje en in een aparte bakje doen (krijg je bij de dierenwinkel).
pubelia schreef:Bij ons gaan juist die guppen altijd dood, heb ze al in een warm water bak gehad, en in een koud water bak. Ik had juist een keer kleintjes gewild van guppie's alleen mij lukte dit nooit![]()
Ik denk overigens ook dat deze vis zwanger is.
corientjuhh schreef:Ik weet wel bijna zeker dat die zwanger is
Heb zelf ook guppen gehad