Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Neptunus schreef:honden leven ook in een roedel en er zijn ook zat honden die niet samen kunnen , er zijn dus altijd uitzonderingen.
mag ik vragen ts wat voor hok je voor de cavia hebt?
het beste is een een caviavriendinnetje voor de caaf die je al hebt maar dit is dus duidelijk een beetje moeilijk.
staan je dieren buiten of binnen?
kijk eens op http://www.fretten.nl anders hier staan ook mooie ruime kooien op.
en anders eens op marktplaats hier kan je vaak voor weinig geld wat vinden.
misschien kan je dan alsnog een mooie bak kopen en een caviavriendinnetje erbij kopen
Neptunus schreef:honden leven ook in een roedel en er zijn ook zat honden die niet samen kunnen , er zijn dus altijd uitzonderingen.
fenna1995 schreef:Wij hadden bij ons ene konijn een ander konijntje gezet,
het duurde niet lang of dat nieuwe konijn had die andere helemaal kaal geplukt.
Een oude knuffel erbij zetten wil ook nog wel eens helpen. maar zeker voor je cavia zou ik er een soortgenootje bij zoeken.
x_Marr schreef:fenna1995 schreef:Wij hadden bij ons ene konijn een ander konijntje gezet,
het duurde niet lang of dat nieuwe konijn had die andere helemaal kaal geplukt.
Een oude knuffel erbij zetten wil ook nog wel eens helpen. maar zeker voor je cavia zou ik er een soortgenootje bij zoeken.
Koppelen is ook meer dan bij elkaar zetten!
Wij vinden toch ook niet iedereen aardig?
Als we 1 man als vriend hebben gehad maar die willen we niet meer betekend dat toch ook niet dat we dan maar voor eeuwig single moeten blijven?

groetjes sazz schreef:Nou ,dat valt wel mee hoor zo zielig zijn ze ook weer niet, want ze doet haar uiterste best om goede raad te vragen wat nu het beste is voor haar dieren ipv wat maar bijelkaar te gooien met alle gevolgen van dien.
Ik denk dat er meer dieren samen zitten die het veeeeeel slechter hebben dan als die van haar alleen zitten.
Meid vraag ff raad op een forum voor knaagdieren die kunnen je wellicht meer advies geven.
Succes ermee!
http://guinealounge2.albertsweb.nl/index.php
hoop dat je met deze link iets kuntgroetjes

fenna1995 schreef:Ja, het waren beide voedsters.
ook naar mensen was ze heel gemeen. Ik liet vanaf boven het hok altijd voer vallen, omdat ze anders je hand helemaal openscheurde.

JENNx schreef:Ik wil nog één ding zeggen. Het laatste wat ik doe is een van de twee wegbrengen. Ze horen bij ons gezin en we zijn aan ze gehecht, dus ze gaan niet zomaar weg.
We gaan wel kijken wat de mogelijkheden zijn voor de cavia en evt. een tweede erbij nemen. Het konijn vindt het zoals gezegd allemaal prima.