help advies nodig over Honden kussen! :o

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Romili

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 20:25

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 00:22

Ik heb bij Comfort kussen een hypo-allergeen kussen gekocht. Ik zag dat ze nu 35% korting gaven. Hebben ook grote maten kussens in allerlei soorten, dus niet alleen hypo-allergeen. Al moet ik zeggen dat ik ze heel fijn vindt. Gemakkelijk te onderhouden en in de wasmachine schoon te krijgen op 60 graden (de meeste mogenmaar max. op 30 graden gewassen).

http://www.comfort-kussen.nl/contents/n ... assic.html

Ik heb op zolder trouwens ook nog een hele stapel matrassen liggen (een stuk of 4-5 dacht ik) die ik naar het milieupark wilde brengen....als ik er iemand blij mee kan maken, dan mag ie ze komen ophalen.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 16:46

ik weet niet of je wel een "mand" hebt?
ikheb vorig jaar dit kussen in de aanbieding gekocht bij de Ranzijn voor ik meen 12.95..
onze golden ligt er graag op! moet zeggen.. hij zakt wel een klein beetje door, maar ik heb er laatst nog 1 bij gekocht om er 1 onder te leggen (en voor dat geld kan dat natuurlijk ook makkelijke) en dan gaat het wel goed!

ter illustratie toen er nog 1 in lag:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 01:02

xlszjuh95 schreef:
joyce83 schreef:
Hoe groot moet het kussen zijn, voor welk ras en wat noem je niet al te duur.

Het ras is Duitse dog en hij is nog lang niet uitgegroeit ondanks dat hij al 88cm is en 1 jaar, het kussen moet niet kleiner zijn dan 1 meter lang, en niet duurder dan 45 euro

Die van mij ligt op een eenpersoons matras. Bij de kringloopwinkel heb je soms bijna nieuwe voor maar 15 euro. Ik heb dit matras in tweeen. We hebben een hondenbak van 1 meter bij 90 cm. Die hebben we van mdf gemaakt, met poten er onder en een instap. Zo ligt hij altijd van de grond en beschut tegen tocht.
Afbeelding