Kat zich ondergepoept na castratie, DA had moeten kijken??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sjappe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 17:43

Ik vind het niet handig van ze dat ze het niet uitgelegd hebben toen je hem ophaalde. Meestal laten katten tijdens het bijkomen hun urine (en soms hun ontlasting) lopen. Je let er als assistente wel op, maar je staat niet continue naast de kooien te wachten tot er één plast of poept, hier heb je over het algemeen namelijk helemaal geen tijd voor. Dus kan het zijn dat er in tussentijd wat in de vacht komt. Je levert ze wel graag zo schoon mogelijk af, maar als dit niet mogelijk is door de bovengenoemde reden, dan hadden ze hier eigenlijk wel een verklaring voor moeten geven.

Emytje

Re: Kat zich ondergepoept na castratie, DA had moeten kijken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 18:07

Ik ga altijd naar dierenkliniek almere buiten, maar ik weet niet of je daar juist bent geweest met je kat. :P Ik heb bij hun geen ervaring met operaties, maar ze zijn, vind ik dan, wel heel bekwaam met katten.

Ik heb ook ervaring met dierenarts Blommaart, die werkt bij 2 klinieken (tussen de vaarten en ik geloof de filmwijk). Maar wel met mijn baardagame. ;)

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 19:15

tja, ik vind dat ze je bij het afleveren wel even hadden mogen vertellen waarom ze dat gedaan hebben. poep uit een vacht halen is nou niet bepaald het prettigste werkje, zowel voor jou als je kat niet, en ze voelen zich vaak al niet zo lekker vlak na zo'n operatie.

hier kost btw castratie 55 euro, sterilisatie 117. was in sneek goedkoper, maar moet zeggen dat ik veel meer tevreden ben over de nazorg hier!

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 23:02

Ik begrijp op zich wel dat een assistente er niet is om poep en pies te ruimen of dat het druk is en ik vind het niet erg om poep weg te halen, maar aan de andere kant hadden ze het op zijn minst even mogen opmerken en doorgeven... Nouja, voor mij betekent het gewoon dat ik liever een ander zoek. Misschien inderdaad even langs de DA in Almere buiten de volgende keer.

De prijzen verschillen nogal zie ik?

Bedankt voor jullie reacties. Met Pepper is alles goed, hij heeft eetlust voor tien (al meteen eigenlijk) en weigert te gaan slapen (hij dut heel af en toe even op de vloer) en wilde zelfs alweer naar buiten een paar uur geleden met zijn dronken kop. Hij geeft niet op }>

sjappe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 23:16

de assistentie is er oa om poep weg te halen hoor :j

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 23:20

sjappe schreef:
de assistentie is er oa om poep weg te halen hoor :j

Ja vindt ik ook. Zou mooi zijn als ik dat niet meer hoefde te doen...... :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 00:00

Hihi, ik rijd van Buiten juist naar Stad voor de dierenarts.. Heb ook een lastige kat (Pers) bij de dierenarts, terwijl ze zich thuis alles laat gebeuren en ze echt een doetje is. Nu ze ouder is, wordt ze wel rustiger trouwens. De laatste paar keer kon de dierenarts haar in d'r eentje aan. :+

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:47

Yamcha schreef:
Mijn kruising flikt ook zulke dingen ja, en meneer kan echt gruwelijk kwaad worden....... dan kijk je echt wel uit :oo

De mijne gaat eens in de 2 jaar naar de DA, ontwormen doe ik zelf, en dan is het nog een hele kunst om hem zijn prik te geven...... ik ben altijd blij als het weer voorbij is.

hier ook zo, madame is levensgevaarlijk voor mijn DA. :o

voor mijn ex-kater was ik toch ook 65 € kwijt, geloof ik.
Dat ze jouw kat met rust hebben gelaten, kan ik wel inkomen, maar dan hadden ze je dat toch wel mogen vertellen toen je hem ging ophalen.

Fijn dat ie alweer zoveel praatjes heeft. :)

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 15:08

Naar welke DA ga je, RiandeV?