Zooplus. Wie heeft ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Zooplus. Wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 23:55

Ik heb ook ervaringen met zooplus... en zelfs met krabpalen van zooplus ;)
Ik heb de mijne nu ruim 2 jaar en hij doet het nog steeds ondanks mijn twee doorgedraaide poezenbeesten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 00:00

xLenax schreef:
Ik kan niet bij mijn bestelling komen, vind dit toch wel een beetje raar. Als ik morgen nog geen mail heb, ga ik maar eens contact opnemen.

Maak je geen zorgen dat kwam ik ook de eerste keer tegen vond ook geen bestelling terug.
Duurde zowat een dag voordat ik een mail kreeg en toen pas zag ik de bestelling staan komt goed ! :)

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 00:04

Fijne i-net store. Ik bestel er regelmatig. Gisteren nog. Soms hebben ze leuke afgeprijsde artikelen en ook nog 20% korting. En boven een bepaald bedrag geen verzendkosten.

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 07:54

Nou ik heb bericht van ze!!
en nou maar wachten op mijn krabpaal. Ik heb er al zin in!

Daphne_65

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 08:14

Ik heb regelmatig iets besteld waaronder ook een krabpaal (die oranje met blauwe) voor mijn Coon man en vrouw. Goede stevige kwaliteit, en ze zijn er super gek mee! Ik heb het altijd razendsnel in huis, en ik heb eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad met bereikbaar heid of om mijn bestelling te volgen. Misschien hebben ze een kleine storing!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 09:43

Ik bestel er zeker 1x per maand iets maar vaak ook meer.

Het gaat bijna altijd goed. Alleen eind vorig jaar had ik 2x dat de zakken kattengrit helemaal stuk waren,een mail verstuurd, foto's verzonden, en kon keurig kiezen uit het geld van de rekening afschrijven of een nieuwe zak toegestuurd krijgen.

Heb gekozen voor een nieuwe zak. En die had ik ook 2 dagen later in huis. Vond ik erg netjes. Overigens kan het nuttig zijn om meer als €100.00 in 1x te bestellen dan krijg je "bulkkorting".

Heb je een cattery/kennel laat deze dan registeren, dan krijg je namelijk 10% korting.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:07

Aangezien er hier veel mensen zitten die erbij bestellen. Ik zit met een probleem. De 20ste heb ik wat besteld (pak vlas, 6 zakken hooi en 3 zakken grit). De volgende dag kreeg ik bericht dat het pak vlas was verstuurd en kort erna dat de rest in twee dozen ook was verstuurd. Afgelopen vrijdag heb ik de doos van het vlas en een doos hooi (3 zakken) ontvangen met GLS. Ik dacht toen dat de andere doos zaterdag of maandag wel zou komen, maar nu heb ik het dus nog niet. Ik ben dus eens goed in de mail gaan kijken en het blijkt dat de andere 3 zakken hooi en het grit tegelijk is verstuurd met het andere hooi. Het had er dus eigelijk allang moeten zijn. Nu wil ik het T&T nummer gebruiken op de site van GLS, maar je moet je er voor registreren en dan krijg ik een formulier van een bedrijf. Kijk ik heel scheel? Kan iemand me daarbij helpen? Overigens is er ook een mail onderweg naar zooplus hoor, maar ik denk dat de fout eerder bij GLS zit...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:12

Wij hebben eergister twee zakken voer besteld. Onze eerste keer via Zooplus.nl dus ben erg benieuwd wanneer wij het voer mogen ontvangen :)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:17

Snelle bezorging, boven 30,- (meende ik) geen verzendkosten.
En super scherpe prijzen.

Ik bestel voor mijn chinchilla's altijd een zak met 15 kg voer, de scheelt me zo'n 50% in vergelijking met bv de pet's place.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:33

Emytje schreef:
Aangezien er hier veel mensen zitten die erbij bestellen. Ik zit met een probleem. De 20ste heb ik wat besteld (pak vlas, 6 zakken hooi en 3 zakken grit). De volgende dag kreeg ik bericht dat het pak vlas was verstuurd en kort erna dat de rest in twee dozen ook was verstuurd. Afgelopen vrijdag heb ik de doos van het vlas en een doos hooi (3 zakken) ontvangen met GLS. Ik dacht toen dat de andere doos zaterdag of maandag wel zou komen, maar nu heb ik het dus nog niet. Ik ben dus eens goed in de mail gaan kijken en het blijkt dat de andere 3 zakken hooi en het grit tegelijk is verstuurd met het andere hooi. Het had er dus eigelijk allang moeten zijn. Nu wil ik het T&T nummer gebruiken op de site van GLS, maar je moet je er voor registreren en dan krijg ik een formulier van een bedrijf. Kijk ik heel scheel? Kan iemand me daarbij helpen? Overigens is er ook een mail onderweg naar zooplus hoor, maar ik denk dat de fout eerder bij GLS zit...

Ik heb hier geen ervaring mee en kan je dus ook niet verder helpen. Misschien voor de zekerheid anders even bellen, heb je meteen (hopelijk) antwoord op je vraag.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:34

Ik zag dat zooplus alleen een engelstalige telefoonklantenservice heeft. Tenzij ik daar ook scheel bij heb gekeken.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:36

Dat klopt, of een contactformulier invullen op de site.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:50

Heb jij ervaring met de engelstalige klantenservice?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:52

Nee, ik heb helemaal geen problemen gehad met zooplus dus ik weet niet hoe de klantenservice werkt.
Even afwachten of je een email terug krijgt en anders de contactformulier invullen.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:57

Ik heb gebruik gemaakt van het contactformulier. Maar mijn vriend zal gaan bellen met de engelstalige klantenservice als het heel lang gaat duren.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 14:00

Ga er maar vanuit dat het probleem bij de GLS zal zitten, daar zal eerder een pakje zijn kwijt geraakt dan bij de zooplus. Kan je niet met GLS bellen?

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 14:09

Geen idee, ik zal eens kijken. Het gaat overigens niet om een pakJE maar om een pakket van ruim 30 kg van minstens een meter. ;) (drie zakken hooi en drie zakken kattengrit)

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:51

Mijn ervaring is dat Zooplus alles netjes aflevert. En anders klachten keurig behandelt. Ik heb 1 keer een pakket niet gekregen. Ging toen idd via GLS.

Ik heb toen contact opgenomen via het contactformulier. Pakket was volgens GLS geleverd. Maar ja, ik had niets. Zooplus heeft toen kosteloos alles opnieuw verzonden +:)+ .

Zooplus heeft mij wel gevraagd om een verklaring dat ik niets ontvangen had. Die hadden ze blijkbaar nodig voor GLS om het pakket op te zoeken.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 09:55

Ik heb er al meerdere malen spullen besteld, altijd zeer snel in huis en alles is netjes verpakt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:15

ik heb gisteravond ook weer besteld alleen mijn betaling is nog niet binnengekomen :+ hopelijk krijg ik de bestelling wel zaterdag binnen :P

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:18

Hier ook alleen maar goede ervaringen. Van krabpaal tot kattenbakgrit tot garnalen, alles komt pico bello aan.

Eén keer kwam iets niet aan, een mailtje in het engels werd vlot beantwoord en een paar dagen later kreeg ik de zending keurig binnen.

En de verzenkosten zijn zo belachelijk laag. Van Duitsland naar NL maar 4,95 euro al weegt het pakket 20 kg. Kan TNT zich nog een puntje aan zuigen.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:23

In eerste instantie had ik met Zooplus prima ervaringen. Alleen, na een maand of 5 kwam daar flink de klad in. Ik kreeg een halve bestelling (alleen blikvoer terwijl ik ook brok had besteld) en inderdaad ook vaak met kapotte verpakking. Ik had dus wel vooruitbetaald, maar kreeg de brokken niet. Uiteindelijk heb ik via de Duitse site maar in gebroken Duits een klacht ingediend en heb ik via de Nederlandse site vijf klachten ingediend. Uiteindelijk kreeg ik na veel gezeur mijn geld terug.
Als je meer wilt weten, google dan even op ervaringen zooplus. Ik kwam er zo achter dat het niet altijd goed gaat en dat het wel een trend is om eerst een half jaar of zo het allemaal goed te doen en daarna niet meer. Misschien is het nu enorm verbeterd, maar ik bestel er niets meer.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 14:37

Ik bestel er al járen.

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:00

Heb er net een politielijn besteld, niet duur!

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:01

Ik, wel voor mijn muizen :j
Was er al na een dag en helemaal compleet. Ben er heel tevreden over :D