Ik heb de mijne nu ruim 2 jaar en hij doet het nog steeds ondanks mijn twee doorgedraaide poezenbeesten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xLenax schreef:Ik kan niet bij mijn bestelling komen, vind dit toch wel een beetje raar. Als ik morgen nog geen mail heb, ga ik maar eens contact opnemen.
Emytje schreef:Aangezien er hier veel mensen zitten die erbij bestellen. Ik zit met een probleem. De 20ste heb ik wat besteld (pak vlas, 6 zakken hooi en 3 zakken grit). De volgende dag kreeg ik bericht dat het pak vlas was verstuurd en kort erna dat de rest in twee dozen ook was verstuurd. Afgelopen vrijdag heb ik de doos van het vlas en een doos hooi (3 zakken) ontvangen met GLS. Ik dacht toen dat de andere doos zaterdag of maandag wel zou komen, maar nu heb ik het dus nog niet. Ik ben dus eens goed in de mail gaan kijken en het blijkt dat de andere 3 zakken hooi en het grit tegelijk is verstuurd met het andere hooi. Het had er dus eigelijk allang moeten zijn. Nu wil ik het T&T nummer gebruiken op de site van GLS, maar je moet je er voor registreren en dan krijg ik een formulier van een bedrijf. Kijk ik heel scheel? Kan iemand me daarbij helpen? Overigens is er ook een mail onderweg naar zooplus hoor, maar ik denk dat de fout eerder bij GLS zit...
(drie zakken hooi en drie zakken kattengrit)
hopelijk krijg ik de bestelling wel zaterdag binnen