naadjuuuh schreef:misschien heeft ie last van krampjes/gassen en daardoor niet gegeten en daardoor is dan misschien weer afgekoeld..
als tie krampjes heeft kan je het buikje masseren
en misschien hooithee maken
het is iig wel van groot belang dat je konijn eet en drinkt dus let daar goed op!
om je konijntje op te warmen kan je ook een kruik/fles met warm water erbij leggen.. wel zo neerleggen dat ze er ook voor kan kiezen om er niet tegen aan te liggen..
ik weet niet of je er al bekend mee bent.. check http://www.bunnybunch.nl eens, dit is een website speciaal over konijnen.. en ze hebben ook een forum.. misschien kunnen ze je hier ook nog tips geven..
en natuurlijk goed overleggen met de DA wat te doen..
succes en sterkte ermee
Dankjewel voor de site!
Ik weet dat als een konijn last van krampen/gassen heeft, het in elkaar gekropen gaat zitten. Ook trilde ze, vandaar dat ik hier ook aan dacht: pijn. maar nu ligt ze lekker lang uit, beetje te soezen maar wel attent op wat er om haar heen gebeurd. Likt een beetje aan een appeltje, dus nu gaat het redelijk. Toch bedankt!

Fijn dat ze niet zo'n ontzettende last heeft gekregen van de overgang en dat er zo goed voor haar wordt gezorgd
Denk dat ze dat gewoon fijn vind liggen..