in het begin was het zo erg dat hij het niet voelde aankomen en dan zo op mijn bed of op de bank poepte, dat doet hij gelukkig niet meer, en hij red altijd de kattenbak nu gelukkig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Chiqa schreef:Je kan bij de DA van die proefzakjes krijgen kan je proberen. Heb ik toen ook gedaan, de pers kon ook niet overal tegen en uiteindelijk een brokje gevonden waar ze weer mooie harde drollen van kreeg.
Vind het raar dat je DA dr niets mee doet.
Dat hij nu diarree heeft kan wel door dat hondenvoer komen.
en heb nu vandaag pas de hondenvoer neer gezet

rockwitch schreef:Nou die van mij is inmiddels ook gesteriliseerd, ze was even een uurtje of 2 beetje in paniek toen ze weer thuis was, maar 's avonds was ze alweer druk aan het spelen, geen pijnstillers mee gekregen, maar ik moet zeggen dat ik als ik haar zo zie gaan ook niet het idee heb dat ze last heeft. Het is hier onderhuids gehecht, dus ook geen touwtjes waar ze aan kan zitten.
Hoe gaat het verder met Nemo?? Is hij niet meer zielig?
Toen mijn kater gecastreerd was, kon hij niet zo lekker op zijn kont zitten. Heeft Nemo daar ook last van?

haha
hij heeft eventjes aan de wond gelikt en het wert toen iets rood. maar nu is alles net zo mooi.
dat is nu wel anders hoor! het is nu een grotere etter als normaal 
hij heeft er natuurlijk succes mee gehad dat mijn poes er voor weg rende en ging blaazen en brommen.
maandag ben ik daarmee gestopt, toen zijn ze weer aan de kattebrokjes gegaan, vanaf dinsdag is zn kap af dus kon hij zowiezo al weer normaal uit zn bakje eten die ergens boven op een kastje staat

Daarna zijn buik open gemaakt en de bal gevonden.
en ook een bult met littekenweefsel naast die wond, heeft er verder geen pijn aan maar wel een beetje raar
agossie