Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ammie2009 schreef:er zullen div. redenen zijn waardoor jou pup van 11 weken dat doet, ik zou de dierenarts naar de anaalklieren laten kijken die kunnen verstopt zitten waardoor alles er niet ineens uit kan, verder zou ik bij een pup van 11 weken overgaan op 3 keer per dag eten geven en alleen brokken, wat je ook af en toe eens kan doen is wat kipfilé en rijst koken en dat door de brokken heen doen dat maakt de poep ook dikker.
dat je hond poep eet is meestal omdat ze vaak of veel gestraft zijn/worden als ze het in huis doen en uit angst de poep opeten.
het kan zijn dat ik er helemaal naast zit met heb al jaren honden en heb zo aaf en toe een nestje staffies en chihuhua's dus dan leer je ook een hoop dingen.
succes ermee
ChristaMoor schreef:ammie2009: Ze is nooit gestraft omdat ze binnen poepte, het is een puppy die straf je daar niet voor!
Teveel voer krijgt ze niet, we houden ons netjes aan de gewichten die de DA ons heeft gegeven (dit is minder dan op de verpakking staat)
Zoals ik hier nu de diverse meningen lees, is het erg verschillend per hond. De ene doet het dus juist met brokken, de andere juist met vers vlees.
Ik heb nu nog voor anderhalve week hills liggen. Vrijdag naar de DA, en dan eventueel in overleg met haar over op een ander merk (tijd genoeg dus om te mengen met het oude voer).
Kan iemand mij nog aangeven wanneer dit puppiegedrag is, op welke leeftijd zij hier dan ongeveer mee zou stoppen (of minderen)?