Mindim schreef:He, dat is toch een nagelschaar voor honden?
Ja klopt, hier knip ik de tanden van het konijn ook meer, gaat super
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ProudJustify schreef:Is hier toch echt gebeurd, konijn is naar de DA geweest om alle tanden
te verwijderen en 2 van de verwijderde tanden zijn weer terug gekomen, dus is
blijkbaar iets niet goed gegaan dan.
ProudJustify schreef:Dat zou maar zo kunnen Faniek, maar als ik naar een DA ga dan ga ik
er vanuit dat die doet wat goed is en ik ga dat niet in twijfel trekken aangezien
ik er vanuit ga dat de beste man ervoor geleerd heeft en ik dat niet heb.

ProudJustify schreef:Dat zou maar zo kunnen Faniek, maar als ik naar een DA ga dan ga ik
er vanuit dat die doet wat goed is en ik ga dat niet in twijfel trekken aangezien
Mindim schreef:Mijn dierenarts heeft me al met meerdere konijnen goed geholpen, veel abceswerk en dergelijke, maar ze staat niet in de lijst van konijnen.nl
Wil dat dan gelijk zeggen dat ze niet konijnkundig is?

Mindim schreef:Faniek, ik woon heel ver van utrecht, ik woon helemaal boven in het noord oosten.
Ik kende die site al wel inderdaad.

Faniek schreef:ProudJustify schreef:Dat zou maar zo kunnen Faniek, maar als ik naar een DA ga dan ga ik
Tjah de waarheid is helaas anders, ik ben paraveterinair en wist meer dan de meeste dierenartsen. Sommigen kwamen zelfs voor advies bij mij of bellen mij nog steeds wel eens.
Inderdaad kan het afbreken bij de beste dierenartsen nog gebeuren, maar bij een goede dierenarts komt het erg weinig voor en ze horen het altijd te vermelden.