siskeh schreef:@TS: en mensen die een diertje hebben gehaald, en vervolgens gaan "bleren" dat jij een ziek dier hebt verkocht, en van jouw eisen dat ze hun geld voor de DA terugkrijgen?
En wat als ze nog gelijk hebben ook, dat het diertje echt ziek was, en die mensen er alles aan hebben gedaan(dus inclusief goede DA rekening)?
En kan jij nee zeggen tegen elk zielig diertje, zeker als de eigenaar aandringt, en als ze zeggen dat jou plekje helemaal geweldig voor hun hamster is?
Daarnaast lijkt het me erg knap om "anoniem" te blijven, echt anoniem ben je op internet nl niet over het algemeen.
Dan krijgen ze hun geld weer. Maar de hamsters die hier worden opgevangen blijven eerst min. 3 weken hier ter observatie.
En je kunt over het algemeen wel zien als een hamster ziek is of niet. Uiteraard moeten ze dan wel met goede bewijzen komen
En ik kan idd nee zeggen tegen een zielig diertje. zoals ik al zei kan ik erg hard zijn in sommige dingen.
Heb er zelfs geen problemen als iemand een kip slacht voor me neus. Heb eerder ook wel eens gezien hoe me opa een schaap doodde (was erg ziek die schaap) en ik moet ook hard zijn, omdat ik later graag veearts wil worden