duChambre schreef:??
ik woon aan een drukke weg, en woon in een appartement zonder tuin. alleen een klein balkon.
zouden mijn katten op het balkon blijven zouden ze van mij écht wel naar buiten mogen. maar ze klimmen eroverheen en storten vervoglens op de schuur van de onderbuurman, en kunnen dan nooit meer terug.
bij mij is er dus echt geen mogelijkheid tot het naar buiten gaan. toch laat ik ze af en toe een frisse neus halen op het balkon, maar dan laat ik ze uit aan een tuigje
Mijn stal staat midden in een woonwijk, en ik laat mijn paarden ook af en toe een frisse neus halen als ik met ze in de buitenbak ben of even ga wandelen........ Er is hier dus geen mogelijkheid om de paarden buiten te laten.
Citaat:binnen krijgen mijn katten genoeg beweging. genoeg plek om te rennen, en dat mogen ze dan ook bijna overal. ze zien er goed uit, krijgen genoeg te eten en te drinken, zijn niet te dik of te dun. ze zijn super speels maar als ze genoeg gerend hebben ook moe. oftewel, gezonde katten.
ze zien er overigens zelfs gezonder uit dan de katten van mijn ouders, die wél naar buiten mogen...
Mijn paarden krijgen ook genoeg beweging, in de stapmolen, af en toe los en natuurlijk de dagelijkse training, ze worden goed gevoerd en hebben genoeg water, ze zijn ook niet te dik of te dun. Ze zijn ook heel speels en als ik maar hard genoeg gewerkt heb met ze zijn ze ook moe. Oftewel een gezond blij paard

Citaat:conclusie: nee, ik vind mijzelf niet hypocriet bezig...
wat concludeer je zelf naar aanleiding van deze post van mij?