erg leuk diertjevind eigenlijk zijn nagels wel wat aan de lange kant..
maar verder geweldig diertje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en of het nou winter is of niet: die vacht gaat er gewoon af. Ik heb niet het idee dat ze daar iets van lijden, het is net zoals de TS zegt, ze rennen buiten wel en hebben het dan niet koud en binnen ligt ze dicht bij de houtkachel.smokey17 schreef:dit is geen plukvacht hoor
Tja... het is aardig goed gelukt.
Maar geen haar op mijn hoofd dat ik mijn honden in de winter scheer of pluk.. al zijn ze nog zo jong en rennen ze veel
tenminste bij ons niet toen ik in een trimsalon werkte

het aller begin is moeilijk!
Lutjehorsy schreef:@ Kavama Ik wist niet dat alpacas zo dun waren. Ze zien er erg slungelig uit. Ze zijn elkaar echt aan het besnuffelen. Erg grappig om te zien. Doe je ook nog wat met de alpacawol?
@ Dhani Klopt als je tegen de haargroei scheert,neemt een scheerapparaat veel meer haar mee. Ik heb de proffesionele tondeuse Miranda gekocht, die rond 100 euro kost en ik heb nog andere scheerkoppen gekocht van 25 euro. Echt geen spijt van, werkt perfect!

ik knip mijn eigen hond, komt meestal geen tondeuse bij aan tepas , of ik moet hem weer zodanig verknippen dan trek ik de tondeuse er over haha!!Lutjehorsy schreef:@ Kavama Ik wist niet dat alpacas zo dun waren. Ze zien er erg slungelig uit. Ze zijn elkaar echt aan het besnuffelen. Erg grappig om te zien. Doe je ook nog wat met de alpacawol?
Die pluisoortjes!