Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pilgrim schreef:Oké, dank voor het opzoeken! Heel attent. Maar als het nou 'nodig' is? Er is vast wel een uitzondering op de regel. Ik zeg niet dat het bij mij nodig is, maar het zou kunnen. Als een dier z'n staart heeft gebroken, en het wordt geamputeerd. Kan me wel vinden in je standpunt.

Pilgrim schreef:Ik snap het verschil wel tussen noodzaak en geen noodzaak. Sterker nog; dat verschil gaf ik zelf aan. Daar vroeg ik niet naar. Ik vroeg of het dan wél mag. En als mijn kat in het asiel beland en nooit meer een baasje krijgt omdat hij zo'n t*ringherrie maakt, dan vind ik het ook noodzaak. Meubels krabben is inderdaad geen noodzaak. Dat is een kat. Urenlang mauwen, op drie uurtjes per dag na, dat is een abnormale kat. Volgens mij is het gewoon een soort verslaving voor hem.
sax89 schreef:toen bij ons 1 kat spoorloos verdwenen was is de andere kat 3 dagen van huis gebleven. waarschijnlijk gaan zoeken naar de andere kat die dood langs de weg gevonden is.
ik denk dat jouw kat gewoon heel natuurlijk verdrag vertoont en zn maatje mist. zal vanzelf wel weer overgaan.