Allereerst, ik opende toen DAT topic omdat ze al zwanger was. Nogmaals dit was totaal niet de bedoeling, ze heeft zich door het wc raampje naar buiten gewurmpt op vrijdag, smaandags moest ze naar de da voor die pil. Ik ben 4x met haar naar de da geweest, scan alles gemaakt of alles goed ging, wilde in eerste instantie ook aborteren, dit vondt de da geen goed plan, is veel meer werk en lasten voor de poes dan dat ze gewoon geboren worden, dit waren er gelukkig maar 2 en alles is super gegaan, ik dek nu nog niet, maar da heeft verteld dat t of 10 dagen of 3 maanden kan duren voordat ze krols wordt, dus ik laat haar pas zoiewiezo in maart dekken. Poes is idd op leukemie en hiv getest, pa op al het ander bovenstaande. Nogmaals dit is geen broodfok en fokken omdat ik het leuk vindt, er zijn er zoieweizo al 2 weg. De andere twee ongewenste was ik ook zo kwijt, en ik ga niet fokken voordat ik zeker weet dat ik de kittens kwijt kan. En nee dit worden geen htk katjes, moeder is half blauwe rus, vader ragdoll, dat worden hoogstwaarschijnlijk, hoeft niet. halflangharige, met altijd wel iets grijs.
gelukkig snappen ze niet allemaal waar het voor dient..
) sterilliseren na het nestje?