Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ikdoemaarwat schreef:Tamara21 schreef:Zodra de pup wakker is oppakken en naar buiten..(misschien in de tuin???)
Wakker betekend bij een pup naar buiten!!!
Ikzelf heb een pup van 18 weken en hij was precies zo..
Tis puur blijdschap en ga ook niet te snel bestraffen want dit is namelijk geen opzet!!
Mijne slaapt bij mij op de kamer en was met 13 weekjes helemaal zindelijk 's nachts..
Geef het even de tijd, komt allemaal goed.. Succes!!!!!
nogmaals, de pup wordt absoluut niet gestraft alleen goed gedrag wordt uitbundig beloont!
ik zie ook niet waar jij ziet dat ze straft ...
ze gaat ook gelijk naar buiten ,maar zal zich toch aan moeten kleden he![]()
kan moeilijk in string de straat oprennen .....
en met het aankleden gaat het dus mis..
Seleentj schreef:Ik denk dat de pup enthausiast is dat z'n baasje er aan komt, en het verband ziet met het aankleden en uitlaten , hij doet dit heus niet expres, en je pup zich expres laten bevuilen omdat die in z'n bench plast, sorry hoor wees blij dat die het in de bench doet en niet op jou vloerbedekking. Onze hond is nu 7 maanden en is pas met 15 weken zindelijk geworden volledig, je moet er geduld voor hebben, een kindje is toch ook niet binnen 2 dagen zindelijk!
AngelofLove schreef:Bench in de slaapkamer gebeurt vaker. Wij hadden ook een aantal pups die de boel gewoon bij elkaar jankte als ze in de bench in de hal moesten slapen. Toen hebben we de bench naar de slaapkamer gehaald en dat ging prima, geen gejank etc. Wel hebben we de bench natuurlijk steeds een stukje verplaatst totdat de bench in de woonkamer stond en dat ging prima. Kan me dus best iets voorstellen bij het 'bench in de slaapkamer' idee.
Wij hebben ook een pup gehad die ging plassen in haar bench als ik mij ging aankleden. Onze oplossing was dat ik haar eruit haalde, mijn vriend hield haar vast terwijl ik me snel aankleedde en dan hup naar buiten. Na 2 weken had ze door dat ze toch echt heel eventjes geduld moest hebben....

Tamara21 schreef:ikdoemaarwat schreef:nogmaals, de pup wordt absoluut niet gestraft alleen goed gedrag wordt uitbundig beloont!
ik zie ook niet waar jij ziet dat ze straft ...
ze gaat ook gelijk naar buiten ,maar zal zich toch aan moeten kleden he![]()
kan moeilijk in string de straat oprennen .....
en met het aankleden gaat het dus mis..
Ik zeg ook niet dat diegene heb bestraft maar geef alleen de tip op dat niet tedoen..![]()
Maargoed laat maar..
Joycebunny schreef:Ik denk dat je de bench best buiten de slaapkamer zet. Als ik het goed opvat begint hij te plassen als hij ziet dat het baasje wakker is? Word hij dus eigenlijk enthousiast?
AngelofLove schreef:Ze moet toch echt gaan leren dat ze eventjes geduld moet hebben, hahaha. Bij de pup is het ook een groot deel blijdschap, gaat als het goed is vanzelf over, maar een beetje geduld hebben is gewenst

Politieke praatprogramma's enzo...AngelofLove schreef:Bench in de slaapkamer gebeurt vaker. Wij hadden ook een aantal pups die de boel gewoon bij elkaar jankte als ze in de bench in de hal moesten slapen. Toen hebben we de bench naar de slaapkamer gehaald en dat ging prima, geen gejank etc. Wel hebben we de bench natuurlijk steeds een stukje verplaatst totdat de bench in de woonkamer stond en dat ging prima. Kan me dus best iets voorstellen bij het 'bench in de slaapkamer' idee.
Wij hebben ook een pup gehad die ging plassen in haar bench als ik mij ging aankleden. Onze oplossing was dat ik haar eruit haalde, mijn vriend hield haar vast terwijl ik me snel aankleedde en dan hup naar buiten. Na 2 weken had ze door dat ze toch echt heel eventjes geduld moest hebben....

ikdoemaarwat schreef:Nikka schreef:Misschien ipv kleren gewoon een badjas gebruiken. Opstaan pup tillen/ jas aan en naar buiten. In de komende tijd bench langzaam maar zeker buiten de slaapkamer krijgen.
in deze kou
grapjeikdoemaarwat schreef:Kimmikky schreef:zindelijke hond of beetje kou, wat is nou belangrijker?![]()
grapje
ik heb geen idee wat ze zou kunnen doen, ik denk dat die handdoek (of dunne deken) wel een goed idee is, omdat zo'n pup t dan niet direct doorheeft.
dan heeft ze straks een bevroren POES
hond gaat voor