Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
oudehinken schreef:onze dierenarts is er niet bij aangesloten,
ze licht nu bij een kruik en een handoek er om heen.
ik hoop dat ze morgenvroeg haalt en dan ben ik de eerste die bij de dierenarts staat.
Nessa schreef:Oldenzaalseweg 21
7651 KA Tubbergen
0546 623334
WIJ ZIJN 24 UUR PER DAG , ALTIJD ONDER HETZELFDE TELEFOONNUMMER 0546-621489 BEREIKBAAR.
---
Reutummerweg 58
7651 Tubbergen, Tubbergen (Overijssel)
0541 670037
24 UUR PER DAG BEREIKBAAR

corinepgek schreef:Sorry dat ik reageer hoor maar ik zou voor een konijn nou niet zo snel naar een DA gaan op vrijdagavond...
corinepgek schreef:Sorry dat ik reageer hoor maar ik zou voor een konijn nou niet zo snel naar een DA gaan op vrijdagavond...
c_alsemgeest schreef:corinepgek schreef:Sorry dat ik reageer hoor maar ik zou voor een konijn nou niet zo snel naar een DA gaan op vrijdagavond...
Dan moet je ook geen konijn nemen... wanneer je een dier in huis neemt ben je verantwoordelijk voor zijn/haar gezondheid.
Als je een diertje laat creperen omdat je geen zin hebt om naar een DA te rijden ben je imo niets waard.
lindalieneke schreef:Ik geloof ook niet dat ik met een konijn naar de dierenarts zou gaan. Alle beesten kunnen wel eens een dag slecht in orde zijn. Ik heb er hier een zitten van 6 jaar, die had een maand of twee terug een ontstoken oog, at ook slecht. Oog netjes schoongemaakt met gekookt water en mevrouw zit er nog steeds. Geen kosten voor DA gehad. Ik had t ook aan gekeken tot morgenvroeg. Was er dan waarschijnlijk ook pas achter gekomen dat ze niet had gegeten, voer ze eind van de dag altijd. Succes met je konijn. Waarom heb je ze uit elkaar gehaald eigenlijk??
x_Marr schreef:lindalieneke schreef:Ik geloof ook niet dat ik met een konijn naar de dierenarts zou gaan. Alle beesten kunnen wel eens een dag slecht in orde zijn. Ik heb er hier een zitten van 6 jaar, die had een maand of twee terug een ontstoken oog, at ook slecht. Oog netjes schoongemaakt met gekookt water en mevrouw zit er nog steeds. Geen kosten voor DA gehad. Ik had t ook aan gekeken tot morgenvroeg. Was er dan waarschijnlijk ook pas achter gekomen dat ze niet had gegeten, voer ze eind van de dag altijd. Succes met je konijn. Waarom heb je ze uit elkaar gehaald eigenlijk??
Bij een konijn kan niet eten best snel fataal zijn. Dus JA reden om je zorgen te maken, reden om iig een dierenarts te bellen.
Ontstoken oog en slecht eten? Lijkt mij te lange tanden of haken op de kiezen.
shilady schreef:Mijn konijntje ging ook best snel dood toen die ziek was geworden
lindalieneke schreef:shilady schreef:Mijn konijntje ging ook best snel dood toen die ziek was geworden
Eigenlijk heeft de natuur dat mooi geregeld. Hoeven ze ook niet lang te lijden. Klinkt hard misschien, maar t is wel zo. Bedoel dit niet voor jou persoonlijk Shilady!!!!
Een konijn lijdt vaak al veel langer dan dat wij kunnen zien.